بازی

لوییس همیلتون قهرمان فرمول یک پیشنهاد بازی در Top Gun: Maverick را رد کرده بود

لوییس همیلتون قهرمان فرمول یک پیشنهاد بازی در Top Gun: Maverick را رد کرده بود

فیلم Top Gun: Maverick از زمان اکران خود ثابت کرده که در بالا رفتن از جداول باکس آفیس با سرعت وحشیانه و ثبت رکورد در طول مسیر، تبحر خاصی دارد. اما چه کسی دوست نداشته که بخشی از آن باشد؟ قهرمان فرمول یک، لوئیس همیلتون.

این راننده بریتانیایی که چندین بار قهرمان فرمول یک شده است، به تازگی فاش کرد که با اکراه نقش یک خلبان جنگنده در فیلم پرطرفدار پارامونت را رد کرده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

در حین مصاحبه با Vanity Fair، همیلتون فاش کرد که پیش از این فیلم Top Gun محصول ۱۹۸۶ را تماشا کرده بود و بسیار مشتاق بود که به عنوان یک طرفدار، در دنباله آن نقشی داشته باشد. همیلتون که با تام کروز دوستی نزدیکی دارد، به سراغ بازیگر رفت تا ببیند آیا می‌تواند نقشی در این فیلم داشته باشد یا خیر. او گفت:

زمانی که شنیدم قرار است قسمت دوم ساخته شود، با خودم گفتم: «اوه، خدای من، باید از کروز بپرسم». به او گفتم برای من مهم نیست که چه نقشی باشد. من حتی زمین را جارو می‌کنم، یک نظافتچی در پشت زمینه تصویر باشم.

معلوم شد که کروز سنگ تمام گذاشته بود و نقش یک خلبان جنگنده را برای او فراهم کرده بود. متاسفانه برنامه فیلم‌برداری Top Gun: Maverick با فینال فصل فرمول یک تضاد داشت و راننده قهرمان نتوانست نقشی را که می‌خواست بازی کند.

همیلتون گفت‌وگو با کوشینسکی و کروز را «ناراحت‌کننده‌ترین تماسی که فکر می‌کنم تا به حال داشته‌ام»، خطاب کرد. با این حال، این راننده همچنان یک نقش سینمایی را بازی خواهد کرد. چرا که قرار است با کوشینسکی در یک فیلم بدون عنوان راجع به فرمول یک همکاری کند که برای اپل ساخته خواهد شد.

Top Gun: Maverick

در این فیلم برد پیت در نقش راننده‌ای بازی می‌کند که از دوران بازنشستگی بیرون می‌آید تا در کنار یک راننده تازه‌کار و غول‌های این ورزش به رقابت بپردازد. همیلتون ضمن بررسی فیلمنامه فیلم، برد پیت را به مراکز خلاقیتی که خودروی مرسدس بنز این فصل F1 را تولید خواهند کرد، برده است.

علیرغم عدم اضافه شدن همیلتون به تیم خلبانان، Top Gun: Maverick به شارژ مافوق صوت و غرش در گیشه ادامه داد و در آخر هفته از ۱.۳۵ میلیارد دلار گذشت. عملکرد چشمگیر این فیلم باعث شد که فیلم پلنگ سیاه را در باکس آفیس جهانی پشت سر بگذارد و اکنون به دنبال تصاحب جایگاه Avengers: Age of Ultron است.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا