رمز ارز

۷دلیل کیوساکی برای رشد بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف مالی «پدر پولدار، پدر فقیر»، توییت دیگری در حمایت از ارزهای دیجیتال منتشر کرده است. او 7 دلیل آورده که چرا دنبال‌کنندگانش باید در بیت کوین به همراه فلزات گرانبها سرمایه‌گذاری کنند که بیشتر این دلیل‌ها، حول وضعیت فعلی اقتصاد دولت ایالات متحده متمرکز است.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

به گزارش سایت کریپتوپوتیتو، بر اساس توییت کیوساکی، اولین دلیل او برای سرمایه‌گذاری در بیت ‌کوین این است که ایالات متحده پول زیادی قرض می‌کند. با توجه به مبلغ بدهی ملی ایالات متحده، این کشور اکنون نزدیک به 31 تریلیون دلار بدهی دارد. در همین حال، تولید ناخالص داخلی ایالات متحده تنها 24.8 تریلیون دلار بوده و نسبت بدهی این کشور به تولید ناخالص داخلی 137.76 درصد است.

در مرحله بعد، کیوساکی به قصد این کشور برای «پایین نگهداشتن نرخ بهره» اشاره کرده است. نرخ‌های بهره در طول سال‌های 2020 و 2021 به سطوح پایین تاریخی رسید و باعث افزایش حجم بازار برای بیت ‌کوین و سهام شد. با این حال، پایین نگهداشتن نرخ بهره، بانک مرکزی را ملزم به خرید اوراق قرضه خزانه‌داری و گسترش ترازنامه خود می‌کند و این منجر به چهارمین دلیل برای خرید بیت کوین می‌شود: تورم.

طبق گزارش‌ها، تورم سالانه (CPI) ایالات متحده از سال 2021 در حال افزایش بوده و در ژوئن به 9.1 درصد رسیده است. همچنین او اشاره می‌کند که نرخ‌های بهره بالاتر منجر به بدهی‌های گران‌تر در سراسر ایالات می‌شود.

نیکلاس مرتن، تحلیلگر بازار از DataDash روز دوشنبه خاطرنشان کرد که سیاست فدرال رزرو اکنون هزینه مسکن را افزایش می‌دهد و این می تواند منجر به «افزایش رکود اقتصادی» شود. در واقع، ایالات متحده قبلاً وضعیت رکود را در ماه ژوئیه پس از رشد منفی تولید ناخالص داخلی در دو سه ماهه متوالی، تأیید کرده است.

برخی از معامله‌گران خوش‌بین به ارزهای دیجیتال انتظار دارند که فدرال رزرو در مواجهه با چنین آشفتگی بازار، به سیاست پولی انبساطی بازگردد که احتمالاً منجر به افزایش قیمت کریپتو و تضعیف ارزش دلار خواهد شد.

طلا، نقره و بیت کوین اغلب در یک سبد به عنوان اشکال «پول سالم» جمع می‌شوند که به طور تصاعدی در 3 سال گذشته افزایش یافته و در برابر تورم مقاومت می‌کنند. کیوساکی قبلاً توصیه کرده بود که دنبال‌کنندگانش در یک سبد کالا سرمایه‌گذاری کنند و در برخی مواقع از اتریوم نیز استفاده نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا