بازی

بازی GTA 6 مرزهای خلاقیت و نوآوری را جابجا می‌کند

بازی GTA 6 مرزهای خلاقیت و نوآوری را جابجا می‌کند

همانطور که می‌دانید جی تی ای ۶ (GTA 6) در دست ساخت قرار دارد و راکستار قصد دارد با جدیدترین بازی خود مرزهای خلاقیت و نواوری را جابجا کند.

امروز کنفرانس مالی تیک-تو برای سه ماه گذشته برگزار شد و مدیرعامل این شرکت به صحبت درباره وضعیت جی تی ای ۶ پرداخت. استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) بیان کرد که ساخت GTA 6 به خوبی پیش می‌رود و طرفداران باید انتظار یک بازی بسیار خوب را داشته باشند. شما می‌توانید صحبت‌های او را در زیر بخوانید:

توسعه نسخه بعدی سری Grand Theft Auto به خوبی پیش می‌رود و تیم راکستار گیمز مصمم است تا یک بار دیگر معیارهای خلاقیت را برای خودِ سری، صنعت ما و دیگر صنایع سرگرمی تعیین کند، دقیقا همان کاری که این سری با نسخه‌های پیشین خود انجام داده است.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Editionتامی ورستی متقلب نبود، درست برعکس ما!
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Edition

جی تی ای ۶ (GTA 6)

چند روز پیش اطلاعات جدیدی از جی تی ای ۶ لو رفت که به داستان و شخصیت‌های آن اشاره داشت. یکی از شخصیت‌های اصلی بازی یک زن لاتین خواهد بود و این اولین باری است که استودیو Rockstar از یک کاراکتر زن در ساخته‌های خود استفاده می‌کند. داستان جی تی ای 6 براساس ماجراهای بانی و کلاید و دزدی‌های آن‌ها از بانک نوشته شده است. 

GTA 6 احتمالا در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استینش ۵ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا