بازی

God of War Ragnarok بیش از ۶۰ ویژگی دسترس پذیری خواهد داشت

God of War Ragnarok بیش از ۶۰ ویژگی دسترس پذیری خواهد داشت

بازی God of War Ragnarok هنگام عرضه در اواخر امسال برای پلی استیشن ۴ و ۵، بیش از ۶۰ ویژگی دسترس پذیری به بازیکنان ارائه خواهد کرد که برای سهولت تجربه بازی طراحی شده‌اند.

همانطور که در پست جدید وبلاگ پلی‌استیشن فاش شده است، استودیو سنتا مونیکا، توسعه‌دهنده بازی God of War Ragnarok، گزینه‌های موجود در بازی God of War (2018) را با موارد موجود در نسخه پی‌سی آن ترکیب کرده و همچنین ویژگی‌های کاملا جدیدی را نیز به بازیکنان ارائه کرده است.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

ویژگی‌های جدیدی که به بازی اضافه شده، شامل سفارشی‌سازی کامل کنترل می‌شود و بازیکنان می‌توانند از بین چندین طرح‌بندی از پیش تعیین‌شده، گزینه مدنظر خود برای کنترل‌های بازی را انتخاب کنند یا شیوه دلخواه خود را تنظیم کنند.

برای پیمایش و جابجایی در نقشه Ragnarok، بازیکنان می‌توانند ویژگی‌هایی مانند دویدن خودکار را فعال کنند. همچنین برای راحت‌تر کردن بازی، موارد دیگری از جمله پرش از روی شکاف‌ها را نیز می‌توان خودکار کرد. یک دکمه کمک ناوبری نیز به بازی اضافه شده که بازیکنان را به سمت هدف بعدی خود هدایت می‌کند.

بازی God of War

استودیو سنتا مونیکا همچنین توجه زیادی به بهبود سیستم زیرنویس‌های بازی خود کرده است. در Ragnarok حداقل اندازه متن زیرنویس افزایش یافته و مقیاس بندی جدیدی به همراه اندازه متن فوق‌العاده بزرگ به آن اضافه شده است. همچنین خود متن زیرنویس را نیز می‌توان با هفت رنگ مختلف تنظیم کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5

یکی از گزینه‌های بصری دیگر حالت کنتراست بالا است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا دشمنان، آیتم‌ها و موارد دیگری را با رنگ‌های مختلف برجسته کنند تا همه چیز واضح‌تر دیده شود.

God of War Ragnarok همچنان قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و هرچند شایعاتی مبنی بر تاخیر آن شنیده می‌شود اما سازندگان چندین بار تاکید کرده‌اند که بازی امسال منتشر می‌شود.


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا