بازی

GTA 5 و Red Dead Redemption 2 تا به امروز چند میلیون نسخه فروش داشته‌اند؟

GTA 5 و Red Dead Redemption 2 تا به امروز چند میلیون نسخه فروش داشته‌اند؟

کنفرانس مالی تیک-تو برای سه ماه اول سال مالی ۲۰۲۳ برگزار و طی آن به میزان فروش دو بازی رد دد ردمپشن ۲ (Red Dead Redemption 2) و جی تی ای ۵ (GTA 5) اشاره شد. 

با وجود پایان پشتیبانی از رد دد آنلاین، بازی اصلی فروش خوبی را تجربه کرده و تاکنون ۴۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده است. Red Dead Redemption 2 در سه ماه گذشته ۱ میلیون نسخه فروش داشته که آمار خوبی برای یک بازی ۵ ساله، محسوب می‌شود. سری بازی رد دد تاکنون در مجموع ۶۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

گروه NPD همچنین اشاره کرد که Red Dead Redemption 2 دومین بازی پرفروش آمریکا در ۵ سال گذشته بوده است. باید به جی تی ای ۵ نیز اشاره کنیم که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های و محصولات سرگرمی تاریخ محسوب می‌شود. فروش Grand Theft Auto 5 به ۱۷۰ میلیون نسخه رسیده و در سه ماه گذشته ۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

فروش رد دد ۲ و جی تی ای ۵

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Editionپس از دو دهه انتظار ادای دینی بهتری به سه گانه‌ی درخشان GTA می‌رفت
بررسی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

این بازی در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ به بازار عرضه شد و به فروش خوب خود طی سه نسل ادامه داده است. البته باید اشاره کنیم که GTA Online در موفقیت این بازی تاثیر بسیار زیاد و غیرقابل انکاری داشته است. از طرف دیگر راکستار درآمد زیادی از خریدهای درون برنامه‌ای این بخش چندنفره نیز به دست می‌آورد.

راکستار در حال حاضر روی جی تی ای ۶ کار می‌کند و قصد توسعه یک بازی بسیار جاه‌طلبانه را دارد. یکی از شخصیت‌های اصلی بازی یک زن لاتین خواهد بود و داستان آن براساس ماجراهای بانی و کلاید و دزدی‌های آن‌ها از بانک نوشته شده است. پشتیبانی از رد دد آنلاین نیز به خاطر تمرکز بیشتر روی GTA 6 به پایان رسید که باعث ناراحتی طرفداران شده بود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA 3: Definitive Edition


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا