بازی

تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog 3 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog 3 مشخص شد

Sonic the Hedgehog را باید موفق‌ترین فرانچایز ویدئو گیمی سینما دانست و اکنون استودیو تاریخ اکران فیلم سونیک خارپشت ۳ را به صورت رسمی مشخص کرده است.

چند ماهی از اکران Sonic the Hedgehog 2 گذشته و این فیلم توانست در سراسر جهان ۴۰۱ میلیون دلار فروش داشته باشد. اکنون استودیو قصد دارد فیلم سونیک ۳ را در بازه زمانی بهتری اکران کند و برای این کار کریسمس دو سال دیگر را در نظر گرفته است. از این رو سونیک ۳ در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) وارد باکس آفیس می‌شود. 

 البته Sonic 3 هنگام اکران رقیب بسیار سرسختی خواهد داشت و نزدیک به فیلم Avatar 3 به کارگردانی جیمز کامرون (James Cameron) وارد سینماها می‌شود. البته پیش از آن فیلم آواتار ۲ باید اکران شود و هنوز نمی‌دانیم که این دنباله‌ با چه واکنشی از سوی طرفداران روبه رو می‌شود.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

سونیک ۳

Sonic the Hedgehog 2 بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم اقتباس شده از بازی‌های ویدئویی را تجربه کرد، رکوردی که قبلا به فیلم اول سونیک تعلق داشت. هیچ فیلمی از پارامونت از سال ۲۰۱۴ نتوانسته طی ۳ روز بیشتر از سونیک ۲ فروش داشته باشد. بن شوارتز، جیم کری و جیمز مارسدن بازیگران این سری فیلم هستند، ولی احتمالا جیم کری باز نخواهد گشت.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پارامونت قصد ساخت جهان سینمایی سونیک را دارد. از این رو چند اسپین‌اف نیز در دست ساخت قرار دارد که یکی از آن‌ها روی شخصیت ناکلز با بازی ادریس البا تمرکز می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: نگرانی سونی از خریده شدن کال آو دیوتی توسط مایکروسافت

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا