بازی

آیا قسمت پنجم سری فیلم‌های John Wick ساخته خواهد شد؟

آیا قسمت پنجم سری فیلم‌های John Wick ساخته خواهد شد؟

چاد استاهلسکی، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم John Wick به تازگی با سایت کولایدر در رابطه با پروژه‌های گذشته و آینده‌اش گفتگو کرده است.

زمانی که از او درباره احتمال ساخت قسمت پنجم پرسیده شد و اینکه آیا فیلم هنوز آینده‌ای دارد یا خیر، استاهلسکی نه تنها به این سوال پاسخ داد، بلکه در رابطه با موفقیت این فرنچایز اکشن نیز سخن گفت.

مطلب پیشنهادی:کراس‌اور چیست؟ مهم‌ترین تقابل‌های تاریخ سینماهمه آن‌هایی که دوست داریم؛ در برابر یکدیگر
کراس‌اور چیست؟ مهم‌ترین تقابل‌های تاریخ سینما

استیو واینتراب از استاهلسکی پرسید که آیا فیلم John Wick 5 که در آگوست ۲۰۲۰ چراغ سبز دریافت کرده بود، هنوز در دست ساخت است یا خیر. کارگردان پاسخ داد این تصمیم را استودیو سازنده خواهد گرفت، چرا که که تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد ادامه فیلم آن‌ها هستند.

او همچنین توضیح داد که چرا واقعا نمی‌داند فرنچایز چه زمانی به پایان می‌رسد و گفت که فیلم اول موفقیت غیرمنتظره‌ای بود.

[در حال حاضر] قصد [کامل] استودیو بر این است که فرنچایز ادامه پیدا کند. ببینید، من نمی‌خواهم مثل دیگر کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان بگویم که «بله. نمی‌دانم. حدس می‌زنم پنج فیلم کار کنم» یا بگویم «اوه، آره، آره.»

من فقط می‌گویم که «ببینید، جان ویک ۱ دیووانه‌وار بود. آن را به عنوان یک فیلم اکشن کوچک سرگرم‌کننده ساختیم که دوست داشتیم تماشا کنیم.» اکنون ۹ سال بعد، زندگی ما را تغییر داده، زندگی من را تغییر داده، زندگی کیانو را تغییر داده، زندگی بسیاری از افراد دیگر را نیز تغییر داده و مردم همچنان می‌خواهند فیلم‌های بیشتری ببینند.

John Wick

در حالی که او و ریوز از ساختن فیلم‌های جدید جان ویک خوشحال می‌شوند، آن‌ها همچنین دوست دارند پروژه‌های دیگری را نیز دنبال کنند. با این حال استاهلسکی در ادامه گفت که این دو احتمالا به همان روش همیشگی، درباره داستان John Wick 5 بحث خواهند کرد: در یک تور مطبوعاتی.

من شک ندارم که حدود یک سال دیگر دوباره شروع خواهیم کرد، «آره، وقت ساخت یک Wick [دیگر] فرا رسیده است.» هر بار که این کار را انجام می‌دهیم، به معنای واقعی کلمه، هر فیلم جان ویکی که ساخته شده، در هتل امپریال کشور ژاپن بوده که من و کیانو در تور مطبوعاتی داستان آن را نوشتیم یا حداقل مفهوم آن را متصور شدیم.

استاهلسکی در پایان گفت اگرچه او و ریوز از ادامه ساخت این فیلم‌ها تا پایان دوران حرفه‌ای خود خوشحال خواهند شد و اگرچه جدول زمانی مشخصی برای قسمت پنجم وجود ندارد، اما این فیلم زمانی ساخته می‌شود که احساس کنند داستانی برای گفتن دارد.

فیلم John Wick 4 در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در سینماها اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Birds Of Paradise – دنیای بی‌رحم بالرین‌هاوسواس نابودگرِ بهترین‌ بودن
نقد فیلم Birds Of Paradise – دنیای بی‌رحم بالرین‌ها


lastech سینما: نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا