بازی

عرضه بازی Marvel’s Midnight Suns بار دیگر به تعویق افتاد

عرضه بازی Marvel’s Midnight Suns بار دیگر به تعویق افتاد

شرکت 2K شب گذشته به طور رسمی اعلام کرد که انتشار بازی استراتژیک Marvel’s Midnight Suns از استودیو Firaxis را به تعویق انداخته است.

در بیانیه منتشر شده 2K گفت این بازی که چندی پیش اعلام شده بود مهر ماه امسال منتشر خواهد شد، اکنون در طول سال مالی جاری آن‌ها که در مارس ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد، وارد بازار خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

در این بیانیه آمده است:

ما تصمیم گرفتیم زمان عرضه بازی Marvel’s Midnight Suns را به تاخیر بیندازیم تا مطمئن شویم تیم‌های Firaxis Games و 2K بهترین تجربه ممکن را برای طرفداران ارائه می‌کنند.

این عنوان در اواخر سال مالی جاری برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. نسخه‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در آینده عرضه خواهند شد.

استودیو Firaxis نیز در بیانیه خود اضافه کرد که «قدردان حمایت تمام بازیکنان هستند که در طول سال‌ها همراه آن‌ها بوده‌اند.»

Marvel’s Midnight Suns

Marvel’s Midnight Suns به طور رسمی در مرداد ماه سال گذشته رونمایی شد. این بازی که در ابتدا برای انتشار در مارس ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود، در آبان ماه سال گذشته اعلام شد که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

این بازی توسط استودیو Firaxis Games، استودیویی که بیشتر برای ساخت بازی‌های XCOM شناخته می‌شود، ساخته شده است. با این حال، این بازی دارای یک سیستم ایجاد رابطه دوستی، شبیه به برخی دیگر از بازی‌های استراتژی نوبتی، به ویژه سری Fire Emblem است.

اگرچه Midnight Suns میزبان تعدادی از ابرقهرمانان مارول خواهد بود، بازیکن عمدتاً شخصیت جدیدی به نام شکارچی (Hunter) را کنترل خواهد کرد که «فرزند رها شده» لیلیث، مادر شیاطین است.

اگر به تجربه این بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن چیزی که باید از Marvel’s Midnight Suns بدانید» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدوشاید بیوه سیاه شبیه انسان‌ها باشد اما شرایط بدنی‌اش فرق دارند
۵ ویژگی خاص بدن بلک ویدو


lastech سینما: نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا