رمز ارز

پیش‌بینی قیمت کاردانو، ریپل و سولانا (هفته دوم مرداد)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

پس از رشد بازار در ماه جولای، بیت کوین و آلت کوین‌ها ماه جدید را ملایم آغاز کرده‌اند. حتی بازارهای سهام ایالات متحده نیز ماه آگوست را آرام آغاز کرده‌اند.

به گزارش سایت کوین تلگراف، به گفته تحلیلگران، بازار سهام معمولاً پس از بازنگری در برآوردهای درآمد پایین می‌آید، اما این اتفاق هنوز در طول رکود فعلی رخ نداده است. تحلیلگران در حوزه رمزارزها نیز در مورد اینکه آیا افزایش کنونی یک اصلاح بازار نزولی یا شروع یک فاز صعودی جدید است، اختلاف نظر دارند.

با این حال، یک نکته مثبت جزئی این است که اولین صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین یعنی Purpose Bitcoin ETF، 2600 بیت کوین را به دارایی‌های خود اضافه کرده است. اگرچه مجموع دارایی‌های تحت مدیریت بسیار پایین‌تر از بالاترین حد خود باقی مانده، اما افزایش اخیر نشانه‌ای از این است که برخی از سرمایه‌گذاران سازمانی ممکن است خرید در کف را آغاز کرده باشند.

تحلیل قیمتی جفت ارز کاردانو به تتر (ADA/USDT)

کاردانو در 30 جولای از سطح مقاومتی 0.55 دلار پایین آمد، که نشان می‌دهد فروشندگان تمایلی به اجازه دادن به خریداران برای فعالیت بیشتر ندارند.

اگر قیمت به زیر میانگین‌های متحرک سقوط کند، این جفت ارز می‌تواند تا 0.45 دلار کاهش یابد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که این جفت ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده بین 0.40 تا 0.55 دلار گیر کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت از میانگین‌های متحرک بازگردد، نشان می‌دهد که خریداران در حال خرید همزمان با کاهش قیمت هستند. از این رو، خریداران دوباره سعی خواهند کرد قیمت این جفت ارز را به بالای 0.55 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، قیمت می‌تواند به 0.63 دلار و بعداً به 0.70 دلار افزایش یابد.

ada-xrp-sol-price-analysis-5-11
نمودار روزانه ADA/USDT

تحلیل قیمتی جفت ارز ریپل به تتر (XRP/USDT)

قیمت ریپل در 30 و 31 جولای از مقاومت 0.39 دلار بالاتر رفت، اما خریداران نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. این نشان می‌دهد که فروشندگان هنوز تسلیم نشده‌اند و به دفاع تهاجمی از سطح 0.39 دلار ادامه می‌دهند.

افزایش شیب تدریجی میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.36 دلار) و RSI در محدوده مثبت، نشان‌دهنده یک مزیت جزئی برای خریداران است. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عقب‌نشینی کند، چشم‌انداز یک رالی بالای منطقه بین 0.39 تا 0.41 دلار را بهبود می‌بخشد. اگر این اتفاق بیفتد، این جفت  ارز می تواند تا 0.48 دلار افزایش یابد.

در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه سقوط کند، نشان می‌دهد که معامله‌گران در حال رزرو سود هستند؛ زیرا انتظار دارند این جفت ارز برای چند روز دیگر در محدوده محدود باقی بماند. شکستن کندل قیمتی به زیر سطح 0.34 دلار می‌تواند درها را برای افت تا 0.30 دلار باز کند.

ada-xrp-sol-price-analysis-5-11
نمودار روزانه XRP/USDT

تحلیل قیمتی جفت ارز سولانا به تتر (SOL/USDT)

فروشندگان تلاش خریداران برای بالا بردن قیمت سولانا به بالای مقاومت 48 دلار را در 30 جولای خنثی کردند. این حرکت ممکن است باعث رزرو سود از سوی معامله‌گران کوتاه‌مدت شده باشد و قیمت را به سمت میانگین متحرک نمایی 20 روزه در 40 دلار بکشاند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگردد، خریداران یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قمیت را بالا ببرند. هدف 71 دلاری در دسترس است.

از طرف دیگر، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، این جفت ارز می‌تواند تا 30 دلار کاهش یابد.

ada-xrp-sol-price-analysis-5-11
نمودار روزانه SOL/USDT

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا