بازی

کراس‌اور فال گایز و سونیک احتمالا آخر این هفته آغاز خواهد شد

کراس‌اور فال گایز و سونیک احتمالا آخر این هفته آغاز خواهد شد

جدیدترین همکاری فال گایز (Fall Guys) با سونیک (Sonic the Hedgehog) اواخر این هفته آغاز خواهد شد و اسکین‌های Dr Robotnik و Super Sonic نیز در راه هستند.

همکاری فال گایز و سونیک ابتدا در جریان پخش زنده Sonic Central در ماه ژوئن به طور رسمی اعلام شد. با این حال، در آن زمان سگا اعلام کرده بود که اسکین‌های Sonic و Knuckles که قبلا نیز منتشر شده بودند، در آگوست امسال همراه با یک محصول جدید (اسکین Tails) به عنوان بخشی از جشن سه سالگی بازی در دسترس بازیکنان Fall Guys قرار خواهند گرفت.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

از آن زمان، افشاگران مختلف متوجه شده‌اند که Mediatonic توسعه‌دهنده بازی فال گایز و سگا ممکن است چیز بیشتری برای ارائه داشته باشند و اطلاعات مربوط به مرحله جدیدی تحت عنوان Bean Hill Zone فاش شده بود که با الهام از مرحله معروف سونیک Green Hill Zone برای فال گایز ساخته شده است.

در حالی که مدیاتونیک و سگا هنوز اطلاعاتی درباره این همکاری منتشر نکرده‌اند، اما داده‌های ارائه شده توسط FGPancake نشان می‌دهد که این رویداد از پنجشنبه این هفته یعنی ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) آغاز می‌شود و تا ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) ادامه خواهد داشت.

این رویداد ظاهرا دارای ۱۰ چالش ویژه خواهد بود که می‌توان با انجام آن‌ها به اسکین‌ها و آیتم‌های زیادی دست پیدا خواهید کرد. همچنین ظاهرا پوسته‌ها در فروشگاه درون بازی نیز حضور خواهند داشت.

FGPancake همچنین شواهدی از چندین لوازم آرایشی جدید با مضمون سونیک که قبلا اعلام نشده بود، از جمله ایموت You’re Too Slow، اسکین Super Sonic و اسکین دیگری بر اساس دکتر اگمن را نیز کشف کرده است.

در آخر باید اشاره کرد که هیچ یک از این اطلاعات هنوز به طور رسمی اعلام نشده، اما اگر تاریخ مذکور یعنی ۱۱ آگوست درست باشد، انتظار می‌رود که Mediatonic خیلی زود از آن رونمایی کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


lastech سینما: نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا