بازی

آیا به‌زودی شاهد بازگشت سریال پانیشر خواهیم بود؟

آیا به‌زودی شاهد بازگشت سریال پانیشر خواهیم بود؟

درحالی که سریال پانیشر (The Punisher) حدود ۳ سال پیش توسط نتفلیکس کنسل شد، اما این روزها صحبت‌های زیادی پیرامون آن و سایر شخصیت‌های گروه Defenders وجود دارد.

خصوصاً حالا که چارلی کاکس به صورت رسمی به عنوان بازیگر دردویل (Daredevil) بازگشته و علاوه‌بر سریال اختصاصی این شخصیت، قرار است در سریال‌های She-Hulk: Attorney at Law، Echo و Spider-Man: Freshman Year هم حضور پیدا کند.

مطلب پیشنهادی:والدین تانوس چه کسانی هستند؟و چرا تایتان دیوانه آن‌ها را کشت؟
والدین تانوس چه کسانی هستند؟

اما در این بین، به نظر می‌رسد رزاریو داوسن (Rosario Dawson) بازیگر نقش کلِر تمپل (Claire Temple) در سریال‌های مارول که توسط نتفلیکس تولید می‌شدند، تصادفاً بازگشت پانیشر را تایید کرده باشد. داوسن در جریان رویداد Comic & Entertainment Expo شیکاگو گفت:

روز گذشته از تولید پانیشر مطلع شدم. از بابت این موضوع خیلی خوشحال هستم چرا که مجموعه پانیشر با بازی جان برنتال (Jon Bernthal) تنها سریال مارول نتفلیکس بود که در آن حضور پیدا نکردم و حس می‌کنم این اتفاق برای من حکم فرصتی دوباره را دارد.

از طرفی دیگر، برنتال قبلاً اعلام کرده بود تنها در صورتی دوباره نقش فرانک کسل (Frank Castle) را ایفا می‌کند که داستان تا حد مناسبی تاریک باشد. در حال حاضر هنوز اطلاعات خاصی درباره بازگشت پانیشر نداریم، درنتیجه مشخص نیست که با یک ریبوت طرف خواهیم بود، ادامه سریال ساخته می‌شود و یا این شخصیت به طور رسمی فیلمی اختصاصی دریافت می‌کند.

گفتنی است که «کاکس» هم خواهان بازگشت برنتال به عنوان پانیشر بوده و معتقد است کسی بهتر از وی نمی‌تواند این نقش را بازی کند. درکنار دردویل و پانیشر، صحبت‌هایی از بازگشت جسیکا جونز به دنیای سینمایی مارول نیز به گوش می‌خورد، هرچند هنوز مشخص نیست که حضور او صرفاً در قالب یک کمئو باشد یا سریال این شخصیت ادامه پیدا می‌کند.

در ادامه شما را دعوت به تماشای ظاهر جدید دردویل در سریال «شی-هالک» می‌کنیم.

مطلب پیشنهادی:۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده استقدرت‌هایی که جلوی خدای رعد زانو زدند
۱۱ موجود قدرتمند که ثور شکستشان داده است


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا