بازی

جیمی فاکس: Spawn یک فیلم بسیار ویژه خواهد بود

جیمی فاکس: Spawn یک فیلم بسیار ویژه خواهد بود

یک فیلم سینمایی با اقتباس از کمیک‌های Spawn در دست ساخت قرار دارد ولی خیلی وقت است که خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشده است.

جیمی فاکس (Jamie Foxx)، ستاره اصلی Spawn، به صحبت در این زمینه پرداخته و فیلم را اثری ویژه و اورجینال می‌داند. جیمی فاکس باور دارد که با عنوانی خاص طرف هستیم و Spawn را با فیلم جوکر مقایسه کرد. این موضوع بسیار مهم است چون چند اقتباس دیگر نیز از Spawn ساخته شده و مقایسه شدن با آن‌ها موضوعی اجتناب ناپذیر است. 

من این را به شما خواهم گفت، با تاد صحبت می‌کنم و موضوع مهم این است که ما می‌خواهیم چیز بسیار خاصی بسازیم. به یاد دارم که اولین فیلم Spawn را دیدم و سپس سریال آن را در HBO تماشا کردم. بدون اینکه چیز زیادی لو دهم، ما چیزی داریم که تقریبا اورجینال است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودنددوران پیش از دنیای سینمایی مارول چه شکلی بود؟
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودند

فیلم Spawn

فیلم به روش خیلی جالبی شروع می‌شود، بودجه زیادی ندارد و این چیزی است که من درباره آن دوست دارم. این فیلم شبیه به زمانی است که آن‌ها جوکر را ساختند. داستان جوکر در مورد مردی در آتش بود و این همان چیزی است که ما انجام می‌دهیم. تمرکز ما روی این قرار دارد که فیلم را به درستی بسازیم. الان نوبت ما هست که شانس خود را در این زمینه امتحان کنیم.

فیلم Spawn نخستین بار در سال ۲۰۰۹ معرفی شد ولی با این وجود در یک دهه گذشته همیشه ساخت آن با مشکل روبه‌رو می‌شد. تاد مک‌فارلین (Todd McFarlane) که خالق اصلی این کمیک‌ها نیز محسوب می‌شود، فیلم را کارگردانی می‌کند. جرمی رنر (Jeremy Renner)، بازیگر هاک‌آی، نیز در این ریبوت Spawn حضور دارد.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا