رمز ارز

پیش‌بینی جدید نهنگ کاردانو خبرساز شد!

زمان مطالعه: دقیقه

یک اینفلوئنسر کاردانو با نام مستعار “ADA Whale” در توییتی در پلتفرم میکروبلاگینگ توییتر به ۱۱۰ هزار دنبال‌کننده گفت که کاردانو می‌تواند امن‌تر و غیرمتمرکزتر از سایر بلاکچین‌ها باشد، اما کاربر عادی “همیشه این را متوجه نمی‌شود.”
به گفته ADA Whale، اگر مدیریت غیرمتمرکز در دوران توسعه کاردانو (Voltaire era) عملی شود، این شبکه می‌تواند به بزرگتر از هر چیزی که قبلاً در کریپتو وجود داشت، تبدیل شود.
طبق نقشه راه کاردانو، دوره Voltaire تغییرات نهایی را که برای تبدیل شدن شبکه کاردانو به یک سیستم خودپایدار لازم است، فراهم می‌کند. این دوره با معرفی سیستم رأی‌گیری و خزانه‌داری به کاربران شبکه اجازه خواهد داد تا ADA خود را استیک کرده و از حق رأی برای تأثیرگذاری بر توسعه شبکه استفاده کنند.
برای تأمین مالی توسعه شبکه در آینده، Voltaire قرار است یک سیستم خزانه‌داری ایجاد کند و بخشی از تمام کارمزدهای تراکنش را برای تامین بودجه فعالیت‌های توسعه‌ای که پس از فرآیند رای‌گیری انجام می‌شود، تخصیص دهد.
کاربر ADA Whale در توییت خود گفت وقتی سیستم رای‌گیری و خزانه‌داری هر دو برقرار باشد، کاردانو «واقعاً غیرمتمرکز» خواهد بود و آینده کاردانو در دستان جامعه ای خواهد بود که همه چیزهایی را که برای رشد و تکامل کاردانو نیاز است، به صورت امن و غیرمتمرکز در اختیار خواهند داشت.

منبع کریپتوگلوب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا