بازی

نظر بازیگر جان مارستون درباره کنسلی ریمیک Red Dead چیست؟

نظر بازیگر جان مارستون درباره کنسلی ریمیک Red Dead چیست؟

شایعات زیادی درباره ساخت ریمیک رد دد ردمپشن (Red Dead Redemption) وجود داشتند و اکنون یکی از بازیگران آن به صحبت درباره نسخه اول و دوم بازی پرداخته است.

Red Dead یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت ویدئو گیم است که طرفداران زیادی در جهان دارد. راب ویتوف (Rob Wiethoff)، بازیگر شخصیت جان مارستون (John Marston) به صحبت درباره شایعات ریمیک نسخه اول پرداخته است. راکستار در فکر ساخت این ریمیک بود، اما گزارشاتِ چند هفته پیش خبر از کنسل شدن آن می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اندالهام جنایت از واقعیت
۸ پرونده‌ جنایی واقعی که الهام‌بخش بازی L.A. Noire شده‌اند

هدف Rockstar تمرکز روی Grand Theft Auto 6 است و به نظر نمی‌رسد که در آینده نزدیک شاهد بازسازی رد دد ردمپشن باشیم. البته منبع موثقی در این زمینه وجود ندارد و خود راکستار نیز به این موضوع واکنش نشان نداده است. راب ویتوف نیز در مصاحبه با کانال یوتیوب Dan Allen Gaming به این موضوع واکنش نشان داده است. 

من دوست دارم این اتفاق بیفتد. اما چیزی نمی‌دانم. من دوست دارم فرصتی برای کار دوباره [با راکستار گیمز] فراهم شود، چه ریمستر باشد یا یک پروژه کاملا متفاوت. واقعا نمی‌توانم در مورد Rockstar چیزهای بدی بگویم. اگر آن‌ها این کار را انجام دهند، عالی خواهد بود.

بازیگر رد دد

ویتوف همچنین به صحبت درباره پایان پشتیبانی از Red Dead Online پرداخت که در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده بود. این تصمیم راکستار نیز برای تمرکز بیشتر روی Grand Theft Auto 6 بود، ولی بازیگر جان مارستون از اینکه طرفداران ناراحت هستند، راضی نیست.

من این را می‌گویم که دوست ندارم طرفداران به آنچه که می‌خواهند، نرسند. اگر مردم واقعا از چیزی لذت می‌برند و به دنبال محتوای بیشتری هستند، دوست دارم به آن دسترسی پیدا کنند.

فکر می‌کنم که باید از جهات دیگر به این موضوع نگاه کنید. کاری که Rockstar انجام می‌دهد بسیار بزرگ است و شما عاشق آن خواهید شد. درحال حاضر ناراحت هستید زیرا احساس می‌کنید شما را از چیزی که دوست دارید محروم کرده‌اند.

مطلب پیشنهادی:پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟تماشا کنید
پرونده بازی Agent: چه اتفاقی برای بازی فراموش‌شده راکستار افتاد؟


میم ریویو #7 رفتیم سراغ فن آرت های شما

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا