بازی

قیمت و تاریخ انتشار کنترلر DualSense Edge برای پلی استیشن 5 مشخص شد

قیمت و تاریخ انتشار کنترلر DualSense Edge برای پلی استیشن 5 مشخص شد

سونی رسما از قیمت و تاریخ انتشار کنترلر جدید، حرفه‌ای و گران‌قیمت خود برای پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

طبق اعلام رسمی سونی، کنترلر DualSense Edge برای پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ یا ۶ بهمن راهی بازار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه آن باید ۲۰۰ دلار، ۲۱۰ پوند یا ۲۴۰ یورو پرداخت کنند. همچنین ماژول‌های استیک قابل تعویض این کنترلر نیز در همان تاریخ با قیمت ۲۰ دلار، ۲۰ پوند یا ۲۵ یورو منتشر خواهند شد.

پیش فروش کنترلر DualSense Edge از تاریخ ۳ آبان در آمریکا، انگلستان، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ از طریق فروشگاه Playstation Direct برای پیش‌خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. اما با انتشار رسمی آن در تاریخ ۶ بهمن، این کنترلر از طریق خرده‌فروشی‌ها نیز قابل خرید خواهد بود.

کنترلر DualSense Edge پلی استیشن 5

کنترلر DualSense Edge شامل چندین ویژگی جذاب برای گیمرهای حرفه‌ای که خواستار شخصی‌سازی کوچک‌ترین جنبه‌های گیم پلی خود هستند خواهد بود. با این کنترلر می‌توانید کاربرد هر دکمه را تغییر دهید، حساسیت استیک‌ها و تریگرها را کاهش یا افزایش دهید و برای خود پروفایل‌های مختلف بسازید تا بین آن‌ها جابجا شوید. همچنین چندین نوع استیک و دکمه پشتی برای این کنترلر در اختیار خواهید داشت تا برای هر بازی، بهترین نوع کنترل را داشته باشید.

جعبه این کنترلر علاوه بر خود محصول شامل ۶ استیک و ۴ دکمه پشتی خواهد بود و یک کیف مخصوص هم به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است که دوال‌سنس اج از تمام ویژگی‌های یک کنترلر دوال‌سنس عادی، همچون هپتیک فیدبک و Adaptive Triggers بهره خواهد برد.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا