بازی

تاخیر در عرضه MultiVersus به واسطه ادغام اخیر برادران وارنر نبوده است

تاخیر در عرضه MultiVersus به واسطه ادغام اخیر برادران وارنر نبوده است

بر کسی پوشیده نیست که MultiVersus شاهد تاخیر در عرضه رسمی بوده و با اقدامات اخیر در شرکت برادران وارنر دیسکاوری، طرفداران نگران این بودند که تاخیر بازی بخشی از یک موضوع بزرگ‌تر باشد. اما خوشبختانه خبر رسیده که تاخیر فصل اول این عنوان ربطی به ادغام این دو شرکت ندارد.

به گفته تونی هوین (Tony Huynh) کارگردان بازی، تاخیر در عرضه بازی MultiVersus هیچ ارتباطی به تغییر و تحولات در وارنر دیسکاوری ندارد. او از طریق اکانت توییتر خود اعلام کرد:

برای کسانی که نگران هستند، باید بگویم که ما تحت تاثیر ادغام برادران وارنر/دیسکاوری نیستیم.

MultiVersus

مطلب پیشنهادی:همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدندراه دشوار کارگردان محبوب
همه فیلم‌های کریستوفر نولان که هرگز ساخته نشدند

نسخه بتای عمومی MultiVersus حدود یک هفته پیش از سوی برادران وارنر منتشر شد که بسیاری از جذاب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های این شرکت در آن حضور دارند.

اما در حالی که بازی هنوز در نسخه بتای عمومی است، طرفداران نگران این هستند که اختلالات اخیر در وارنر دیسکاوری چه معنایی برای بازی خواهد داشت. به خصوص که برخی از شخصیت‌ها (مانند Shaggy و Velma) بر اساس مجموعه‌ اسکوبی دو هستند که انیمیشن جدید آن کنسل شده است.

یکی از طرفداران در توییتر گفت:

من با اتفاقات اخیر کمی نگران شدم. اگر بازی قرار است در همین ابتدا تعطیل شود، آیا هزینه‌هایی که در بازی پرداخت کردیم را پس خواهند داد؟ من همین دیشب گلیمیوم [واحد پول درون بازی] به ارزش ۵۰ دلار با این هدف که به مرور زمان آن را خرج کنم خریدم…

در جریان فراخوان عایدی سه ماهه دوم شرکت، مشخص شد که انیمیشن‌های برادران وارنر با طیف وسیعی از کنسلی‌ها و کاسته شدن‌ها در پلتفرم‌های استریم روبرو خواهند شد و این چیزی است که طرفداران MultiVersus را نگران کرده است.

در حالی که هیون به کم اهمیت جلوه دادن این تاخیر ادامه می‌دهد، برخی از طرفداران هنوز به طور کامل متقاعد نشده‌اند. بازیکن دیگری از طریق توییتر گفت:

اگر معلوم شود که [جزو کنسلی‌ها] هستید، بعد چه می‌شود؟ اگر برخی از بزرگ‌ترین کارگردانان نمی‌توانند ادامه برنامه‌های تلویزیونی خود را تضمین کنند، چگونه می‌توانید تضمین کنید که هیچ لطمه‌ای به بازی وارد نخواهد شد؟ آیا پول‌های ما را پس می‌دهید؟

MultiVersus

با تمام این اوصاف، باید اعتراف کرد که در حال حاضر MultiVersus وضعیت خوبی دارد. استقبال از این در بازی حدی خوب بوده که توانسته در همین مدت کوتاه به محبوب‌ترین بازی کمپانی برادران وارنر روی پی‌سی تبدیل شود. بتای عمومی با ۱۷ شخصیت و ۹ نقشه عرضه شده و نسخه پی‌‌سی آن به رکورد بیشتر از ۱۵۰ هزار بازیکن همزمان در استیم رسید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتربراساس ادعای کاربران شبکه اجتماعی ردیت
۱۰ فن تئوری معروف درباره فیلم‌های هری‌ پاتر


نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا