بازی

سونی در حال سنجش علاقه به NFT‌های پلی استیشن است

سونی در حال سنجش علاقه به NFT‌های پلی استیشن است

به نظر می‌رسد که سونی در حال سنجش علاقه بازیکنان به دریافت NFTهای پلی استیشن از طریق یک نظرسنجی جدید است.

نظرسنجی ارائه شده به شرکت‌کنندگان رویداد EVO از آن‌ها پرسیده که در مورد NFT‌ها چه نظری دارند، به ویژه اینکه به کدام نوع از NFT‌ها علاقه بیشتری دارند. در حالی که هیچ گزینه‌ای برای «هیچکدام» یا نه گفتن وجود ندارد یا اینکه شاید همچون اکثر گیمرها، اصلا علاقه‌ای به مبحث NFT‌ها ندارید.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

این نظرسنجی توسط یکی از کاربران در توییتر به اشتراک گذاشته شد و بلافاصله با واکنش شدید بازیکنان مواجه شد. به خصوص اینکه در معرفی اخیر برنامه دیجیتالی PlayStation Stars به صراحت اعلام شده بود که محتوای برنامه به هیچ عنوان NFT محسوب نمی‌شود.

این برنامه در اواخر سال میلادی ۲۰۲۲ برای عضویت به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و شامل کمپین‌هایی مانند «اعلام حضور ماهانه» می‌شود که در آن هر بازی را انجام می‌دهید و جایزه دریافت می‌کنید. کمپین‌های دیگر شامل باز کردن تروفی‌های خاص و برنده شدن در تورنمنت‌ها می‌شود یا حتی اولین نفری باشید که پلاتینیوم یک بازی را در منطقه زمانی خود کسب می‌کنید.

همچنین «کلکسیون‌های دیجیتال» جدیدی وجود خواهند داشت که نمایشی دیجیتال از چیزهایی هستند که طرفداران پلی‌ استیشن از آن لذت می‌برند، چیزهایی از قبیل مدل‌های سه‌بعدی از شخصیت‌های محبوب و نمادین بازی‌ها و دیگر اشکال سرگرمی و همچنین دستگاه‌ها و سخت افزارهای ارزشمندی که به تاریخچه نوآوری سونی در گذشته کمک کردند.

با این حال، به نظر می‌رسد که این برنامه با NFT مرتبط نیست و دنیل احمد، تحلیل‌گر ارشد Niko Partners به درستی اشاره کرد که یک «کلکسیون دیجیتال» می‌تواند چیزی غیر از NFT باشد.

توضیح در مورد اشاره به NFT‌ها به طور بالقوه ممکن است خبر از این دهد که چنین چیزی در واقع از سوی پلی استیشن در راه باشد، اگرچه این شرکت هنوز در تلاش است تا مشخص کند که چه نوع علاقه‌ای میان طرفداران برای NFT‌ها وجود دارد.

با واکنش‌هایی که قبلاً از NFT‌ها به وجود آمده بود و بار دیگر با پخش شدن عکس این نظرسنجی ایجاد شد، فقط می‌توان امیدوار بود که سونی نظر واقعی مخاطبین نسبت به این موضوع را دریافت کرده باشد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا