بازی

وقتی سوپر ماریو ۶۴ به یک بازی اول شخص ترسناک تبدیل می‌شود [تماشا کنید]

وقتی سوپر ماریو ۶۴ به یک بازی اول شخص ترسناک تبدیل می‌شود [تماشا کنید]

همانطور که انتظار می‌رود، طرفداران بازی‌های معروف دائماً درحال ایجاد تغییراتی گسترده در این عناوین هستند. زمانی که از بازی‌های تاثیرگذار و معروف صحبت می‌کنیم، محال است که اسم ماریو و بازی Super Mario 64 در آن لیست به چشم نخورد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Kirby and the Forgotten Landکربی همه چیز را قورت می‌دهد!
بررسی بازی Kirby and the Forgotten Land

در حالی که طی سال‌های اخیر، سوپر ماریو ۶۴ بارها و بارها توسط طرفداران ماد شده است، اما موردی که امروز شاهد آن هستیم با همه بازی‌های قبلی متفاوت است. این بار هنرمندی با نام CM9_Animation تجربه دلهره آور کوتاهی را تحت عنوان Another Princess is in our Castle یا «شاهزاده دیگری در قلعه ما حضور دارد» توسعه داده است.

در توضیحات بازی نوشته شده:

شما به عنوان ماریو، قهرمان پادشاهی Mushroom بازی می‌کنید. چند سال پس از مرگ «شاهزاده پیچ»، تصمیم می‌گیرید به قلعه پیچ برگردید اما چیزی درست به نظر نمی‌رسد…

هدف بازیکن در این عنوان، گشت‌وگذار در قلعه پیچ برای پیدا کردن ۸ مجسمه که در اتاق‌های مختلفی مخفی شده‌اند، است. برای یافتن مجسمه‌ها، بازیکنان نه تنها باید به جستجوی قلعه بپردازند، بلکه باید از دست روح پرنسس پیچ نیز مخفی شده و بدون دیده شدن به کار خود بپردازند. پس از یافتن هشتمین مجسمه، بازیکنان می‌توانند درِ نهایی قلعه را باز کرده و بازی را به پایان برسانند.

در ادامه CM9_Animation اذعان داشت که این عنوان درحال حاضر صرفاً به صورت «دموی قابل بازی» عرضه شده و برنامه دارد تا آن‌را به صورت کامل در آینده‌ای نه‌چندان دور عرضه کند. البته وقوع چنین اتفاقی کمی بعید به نظر می‌رسد، چرا که نینتندو و تیم حقوقی آن‌ها به احتمال زیاد جلوی این پروژه را می‌گیرند.

در اخبار مرتبط از واکنش کریس پرت به ایفای نقش ماریو خواندیم و توصیه می‌کنیم مقاله هر آن‌چه که باید از بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope بدانید را از دست ندهید.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا