بازی

اولین تصویر از دردویل در سریال She-Hulk منتشر شد

اولین تصویر از دردویل در سریال She-Hulk منتشر شد

اولین تصویر از شخصیت دردویل (Daredevil) با بازی «چارلی کاکس» در سریال She-Hulk: Attorney at Law منتشر شد که لباس جدید زرد رنگ قهرمان مارول را نشان می‌دهد.

چارلی کاکس پس از بازی در نقش «مت مرداک» در سریال Daredevil که پس از سه فصل کنسل شد، یک بار دیگر قرار است این نقش را بازی کند. هرچند دردویل یکی از ابرقهرمانان دنیای مارول است، اما تاکنون در هیچ سریال دیگری حضور نداشته و حضور او در فیلم Spider-Man: No Way Home، یک سورپرایز بزرگ برای تماشاگران بود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن آیرون منفرای یک زره آهنی
۵ ویژگی خاص بدن آیرون من

بازگشت Daredevil به MCU در فاز ۴ بخشی از یک برنامه تایید شده بزرگتر برای او است که شامل حضور در سریال She-Hulk: Attorney At Law می‌شود. سریال آینده مارول درباره یکی از مشهورترین وکلای آن یعنی «جنیفر والترز» است که نقشش را تاتیانا مازلانی ایفا می‌کند. حضور Daredevil در این سریال اولین بار با تریلر پخش شده از آن در رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۲۲ اعلام شده بود.

تصاویر رسمی سریال با حضور چارلی کاکس در نقش Daredevil اکنون منتشر شده که لباس جدید او را به تصویر می‌کشد. این تصاویر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

She-Hulk: Attorney At Law یکی از سریال‌های موردانتظار آینده دنیای مارول است و سازندگان آن اخیرا در پانل تابستانی انجمن منتقدان تلویزیونی گفته بودند:

تماشای بازی مت مورداک و جنیفر والترز چیزی است که فکر می‌کنم مردم عاشق آن خواهند شد. چارلی و تاتیانا شیمی عالی دارند و لحن فیلم‌های «هاوارد هاکس» را دارد.

سریال جدید She-Hulk: Attorney at Law در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های ابرقهرمانی که بر اساس مارول ساخته شده‌اندبا نسخه ژاپنی ابرقهرمانان مارول آشنا شوید
بهترین انیمه‌های ابرقهرمانی که بر اساس مارول ساخته شده‌اند


lastech سینما: نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا