بازی

استودیوی سازنده PUBG در حال ساخت یک بازی فانتزی جاه‌طلبانه است

استودیوی سازنده PUBG در حال ساخت یک بازی فانتزی جاه‌طلبانه است

استودیو Krafton سازنده بازی PUBG اعلام کرد که در حال ساخت بازی جدیدی بر اساس کتاب فانتزی کُره‌ای به نام The Bird That Drinks Tears است.

کرافتون می‌گوید این یک «پروژه جاه‌طلبانه» است که قصد دارد جهان فانتزی اوریجینال «پرنده‌ای که اشک می‌نوشد» را از طریق مسابقات فانتزی منحصربه‌فرد، مناظر زیبا، دیدنی و داستان‌های گیرا، غوطه‌ورکننده و تکان‌دهنده‌اش زنده کند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیتپیشنهادی که نمی‌تونی رد کنی!
راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت

کرافتون سازنده PUBG در این زمینه توضیح داد:

«پرنده‌ای که اشک می‌نوشد» مجموعه رمانی نوشته یانگ-دو لی (Yeong-Do Lee) است که به‌عنوان پیشگام ژانر فانتزی کره‌ای شناخته می‌شود. به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان فانتزی در کره با میلیون‌ها نسخه کتاب فروخته شده، آقای لی یک نویسنده فوق‌العاده به حساب می‌آید که جهان‌های پیچیده‌ای می‌سازد و آن‌ها را با شخصیت‌های عمیق پر می‌کند.

در همین حال، کرافتون امیدوار است استعدادهای برتر جهانی را برای کمک به تحقق چشم‌انداز بلندپروازانه خود جذب کند و هنرمند مشهور، ایان مک‌کیگ (Ian McCaig) در ساخت پروژه به تیم آن‌ها بپیوندد.

در Krafton شور و اشتیاق ما، بیان داستان‌های هیجان‌انگیز و معنادار از طریق هنر بازی‌های ویدیویی است. از داستان‌های شخصی، منحصربه‌فرد، میدان‌های نبرد و جهان‌های فانتزی غنی، تا وحشت‌های تاریک و تلخ فضا، ما می‌خواهیم دنیاهایی بسازیم که مرزهای خلاقیت و غوطه‌ور شدن را جابه‌جا کنند.

کرافتون، خالق PUBG اعلام کرده که یک یادداشت تفاهم (MOU) با Naver Z برای توسعه پروژه جدید Web 3.0 و توکن غیرقابل تعویض جدیدی (NFT) منعقد کرده است.

این پروژه با هدف ایجاد یک پلتفرم متاورس NFT انجام خواهد شد که کرافتون از تجربه خود در ساخت بازی‌هایی مانند PUBG برای توسعه ابزار تولید محتوا [UGC] استفاده خواهد کرد. این شرکت از موتور بازی سازی آنریل برای ساختن «دنیای مجازی با کیفیت بالا» استفاده می‌کند.

مطلب پیشنهادی:منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید [تماشا کنید]شمارش معکوس برای تماشای گیم‌هایی که دوست داریم در مدیایی دیگر
منتظر انیمیشن پابچی + دیگر بازی‌ها باشید [تماشا کنید]


نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا