بازی

Borderlands 3 به مدت یک هفته روی استور اپیک گیمز رایگان شد

Borderlands 3 به مدت یک هفته روی استور اپیک گیمز رایگان شد

جشنواره فروش و تخفیف MEGA Sale اپیک گیمز آغاز شد و طی آن بازی Borderlands 3 به مدت یک هفته رایگان شده است. از امروز تا ۲۶ می‌ (۵ خرداد) تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) می‌توانید بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

هم اکنون می‌توانید بازی Borderlands 3 را در اکانت استور اپیک گیمز خود به صورت رایگان دریافت کنید تا برای همیشه در حساب شما باقی بماند و هر زمانی که بخواهید آن را دانلود کنید.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟

داستان Borderlands 3 هفت سال پس از مرگ Handsome Jack و در سیاره پاندورا رخ می‌دهد. در این میان، یک خواهر و برادرهای دوقلوی به نام «تروی» و «تایرین کالیپسو» فرقه Children of the Vault را تشکیل داده‌اند که از افراد باقیمانده گروه‌های راهزن مختلف تشکیل شده است.

اپیک گیمز

برخی بازی‌های آشنای بازی‌های قبلی Borderlands از جمله Claptrap، Maya و Tiny Tina نیز در این بازی حضور دارند.

Borderlands 3 اولین بار سال ۲۰۱۹ منتشر شد و در پنج روز ابتدایی انتشارش، بیش از ۵ میلیون نسخه فروخت و تا پایان سال ۲۰۱۹ بیش از ۸ میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین Gearbox Software به عنوان استودیو توسعه‌دهنده بازی، چندین بسته الحاقی برای آن منتشر کرده است.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

اپیک گیمز با فروش مگا استور خود همچنین بیش از ۱۶۰۰ تخفیف ۲۵ درصدی برای بازی‌های مختلف ارائه کرده که کاربران می‌توانند برای خریدهای خود از آن‌ها استفاده کنند.


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا