بازی

خرید قسطی انواع لپ‌تاپ؛ راهکاری به‌صرفه با ازکی‌وام

خرید قسطی انواع لپ‌تاپ؛ راهکاری به‌صرفه با ازکی‌وام

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیش از یک دهه است که کامپیوترهای رومیزی به یک کالای همه‌گیر در هر خانه و محل کار تبدیل شده‌اند و برای انجام بسیاری از فعالیت‌ها به آن‌ها نیاز داریم. بعد از کامپیوترهای رومیزی که شامل مانیتور، کیس و کیبورد بودند، نسخه قابل‌حمل کامپیوترها یعنی لپ‌تاپ روی کار آمد تا بتوانید به سادگی آن را هرجا که بخواهید با خود ببرید و از آن‌ها استفاده کنید. لپ‌تاپ‌ها هم به‌نوعی یک کامپیوتر همه‌کاره محسوب می‌شوند که می‌توانید از آن در خانه یا محل کار استفاده کنید. اگر خرید لپ‌تاپ برای شما اولویت بالایی دارد، اما از سوی دیگر نیاز دارید چند ماه دیگر برای کامل شدن هزینه خرید آن صبر کنید، خرید اقساطی لپ‌تاپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. ازکی‌وام به شما این امکان را می‌دهد که لپ‌تاپ موردعلاقه خود را به‌صورت قسطی و بدون نیاز به ضامن خریداری کنید. شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به سایت ازکی‌وام، لپ‌تاپ موردنظر خود را تهیه کنید. در ادامه به بررسی انواع لپ‌تاپ و مزایای خرید قسطی پرداخته‌ایم.

با انواع لپ‌تاپ‌های موجود در بازار آشنا شوید

استفاده از لپ‌تاپ به اندازه‌ای رایج شده که شغل، تحصیل یا زندگی بسیاری از ما به وجود آن وابسته است. ازطرفی کیفیت و عملکرد بهینه لپ‌تاپ هم به بالا بردن کیفیت انجام کارها و زندگی ما کمک می‌کند. به همین خاطر گاهی مجبور می‌شویم در هر شرایطی یک لپ‌تاپ مناسب برای خودمان تهیه کنیم.

لپ‌تاپ‌ها در اندازه و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند. برندهای معتبر و شناخته‌شده‌ای مانند ایسوس، اپل، دل، سامسونگ، لنوو، سونی و غیره در بازار هستند که هر کدام طرفداران خود را دارند. لپ‌تاپ‌ها از نظر کاربرد به چند دسته‌ کلی تقسیم می‌شوند:

  • لپتاپهای دانشجویی؛ کوچک و سبک

این لپ‌تاپ‌ها را می‌توانید به‌سادگی در کیف و کوله‌پشتی بگذارید و با خود به مدرسه یا دانشگاه ببرید. به همین جهت لپ‌تاپ سبک‌وزن و کوچک محسوب می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های اصلی لپ‌تاپ‌های دانشجویی قیمت مناسب آن‌هاست. دانشجوها با صرف هزینه منطقی و به‌صورت قسطی، می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند.

لپتاپهای خانگی؛ مناسب برای انجام کارهای روزانه

 این نوع لپ‌تاپ‌ها جایگزین کامپیوترهای رومیزی کلاسیک هستند و به لپ‌تاپ‌هایی گفته می‌شوند که نیاز به جا‌به‌جایی ندارند و معمولا وزنشان زیاد است؛ از این لپ‌تاپ‌ها بیشتر برای تماشای فیلم و عکس استفاده می‌شود. به‌ همین خاطر بزرگ بودن صفحه نمایش و گرافیک بهتر از مزایای این لپ‌تاپ‌ها محسوب می‌شود. از دیگر قابلیت‌هایی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، کابل‌های باکیفیت HDMI و صدای واضح این لپ‌تاپ‌هاست.

  • لپتاپهای تجاری؛ امنیت بالا

 خصوصیات ظاهری و امنیتی، نقطه قوت طراحی و ساخت این لپ‌تاپ‌ها هستند. طراحی ظاهری زیبا، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، اندازه متوسط و قیمت متوسط رو به بالا از خصوصیات برجسته این لپ‌تا‌پ‌هاست.

  • لپتاپهای حرفهای و تخصصی؛ قدرت بالای سختافزاری

 از نظر سخت‌افزاری، این نوع لپ‌تاپ‌ها قدرت بالایی دارند؛ چرا که باید بهترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای مربوط به کار مهندسین و صاحبان مشاغل را حمایت کنند. این لپ‌تاپ‌ها از نظر قدرت پردازش و گرافیکی، طول عمر باتری و بدنه مقاوم امتیازهای بالایی می‌گیرند.

  • لپتاپهای مخصوص بازی؛ مناسب برای گیمرهای حرفهای

این نوع لپ‌تاپ‌ها گران‌قیمت هستند و تنها چند برند خاص تولید این لپ‌تاپ‌ها را به عهده دارند. وزن لپ‌تاپ‌های گیمینگ معمولا بسیار بالاست و این وزن زیاد به‌دلیل امکانات سخت‌افزاری حرفه‌ای و صفحه نمایش بزرگ آن‌هاست، بنابراین برای جابه‌جایی مناسب نیستند.

مزایای خرید قسطی کالای دیجیتال

خرید قسطی کالای دیجیتال مانند خرید کامپیوتر قسطی مزایای زیادی دارد که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم. در بسیاری از موارد ممکن است برای خرید یک مدل خاص از لپ‌تاپ یا کامپیوتر برنامه‌ریزی مالی داشته باشید و برای مثال، بر اساس آن یک ماه دیگر بتوانید خرید خود را انجام دهید؛ خرید اقساطی به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را که می‌خواهید در لحظه و با هر میزان از بودجه‌ای به دست آورید.

از دیگر مزایای خرید قسطی کالای دیجیتال این است که می‌توانید با پس‌انداز خود به جای یک کالا، چند کالای مختلف را بخرید و اقساط آن را به‌صورت ماهانه پرداخت کنید.

خرید اقساطی تا ۵۰ میلیون تومان با ازکی‌وام

درصورتی که قصد خرید لپ‌تاپ یا دارید، اما نمی‌خواهید هزینه آن را یک‌جا پرداخت کنید، می‌توانید از خدمات اعتباری ازکی‌وام استفاده کنید. پلتفرم ازکی‌وام شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید هزینه کالای خریداری شده‌تان را به‌صورت اقساطی و به‌مرور پرداخت کنید. برای استفاده از این قابلیت نیازی به مراجعه حضوری نیست و همه مراحل به‌صورت آنلاین و ازطریق سایت ازکی‌وام قابل‌پیگیری است. با استفاده از این اعتبار که تا سقف ۵۰ میلیون تومان است، می‌توانید با هر سرمایه و پس‌اندازی اقدام به خرید کالای موردنیازتان کرده و هزینه‌ آن را به‌صورت قسطی پرداخت کنید. به جز خرید قسطی کالای دیجیتال، ازکی‌وام امکان خرید کالاهای دیگر مانند لوازم خانگی برقی، سرویس چوب، گوشی موبایل و لوازم ورزشی را هم از فروشگاه‌های معتبر و متنوع فراهم کرده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا