بازی

قیمت بلیت سینما برای خانواده‌های ۵ نفره نصف می‌شود

قیمت بلیت سینما برای خانواده‌های ۵ نفره نصف می‌شود

پاندمی ویروس کرونا تیر آخر را به سینما در ایران وارد کرده. حال کمیسیون فرهنگی مجلس در فکر راه چاره‌ای برای بهتر کردن اوضاع سینمای همیشه مریض کشور است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاریاقیانوسی به عمق یک متر
نگاهی به قسمت نهم سریال جیران – سرگیجه قاجاری

بهترین راه حل برای اوضاع بد سینمای داخل کشور ساخت فیلم‌های باکیفیت است، اما مجلس باور دارد که با کاهش قیمت بلیت می‌تواند به این هدف دست پیدا کند. زهره سادات لاجوردی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه با رادیو جوان اعلام کرده که برای رفتن مردم به سینما تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.

به عنوان یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی می‌گویم، برای تشویق مردم در رفتن به سینما تخفیف‌هایی درنظر گرفته شده و همچنین برای قانون جوانی جمعیت هم ما یک قانون تصویب کردیم که خانواده‌هایی که سه فرزند دارند می‌توانند برای خودشان و فرزندان بلیت نیم بها تهیه کنند.

سینما

این قانون هنوز تصویب نشده است و مجلس در حال بررسی شرایط است، اما به نظر می‌رسد که مشکلی برای تخفیف ۵۰٪ به خانواده‌های ۵ نفره وجود ندارد. در حال حاضر سینمای ایران در شرایط متشنجی قرار دارد و چند تن از فیلم‌سازهای برجسته زندانی شده‌اند. سه هفته پیش بود که خبر دادیم جعفر پناهی به ۶ سال حبس در زندان اوین محکوم شد. 

باید اشاره کنیم که چند ماه پیش نیز تعداد زیادی سینما درخواست تغییر کاربری داده بودند. بنابر گزارشات منتشر شده ادامه استقبال نامناسب از فیلم‌ها باعث شده که ۲۰ سالن سینما تقاضای تغییر کاربری و پایان فعالیت دهند. ۱۰ سینما در تهران و ۱۰ سینمای در دیگر استان‌ها قرار دارند و انجمن سینماداران با انحلال آن‌ها مخالفتی نشان نداده است. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کمدی ایرانیبخند تا دنیا بهت بخنده!
بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی


نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا