بازی

اطلاعات جدیدی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

اطلاعات جدیدی از داستان بازی Bayonetta 3 لو رفت

کم کم به تاریخ عرضه بایونتا ۳ (Bayonetta 3) نزدیک می‌شویم و اکنون این بازی از استرالیا رده بندی سنی دریافت کرده که اطلاعاتی از داستان را لو می‌دهد. 

ماه پیش از تاریخ عرضه Bayonetta 3 رونمایی شد ولی استودیو پلاتینیوم گیمز سعی کرده اطلاعات کمی از داستان بازی را با طرفداران به اشتراک قرار دهد. هومونکولای (Homunculi) دشمنان جدید بازی هستند، اما شخصیت منفی اصلی بایونتا ۳ Singularity نام دارد. هدف Singularity نابودی جهان است و بایونتای برای مقابله با او باید به جزیره Thule برود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه مترویدیکی از بهترین بازی‌های سال!
بررسی بازی Metroid Dread – پایان باشکوه حماسه متروید

Bayonetta 3 یک بازی اکشن ماجراجویی است که در آن شخصیت‌های انسانی به یک سری محیط فانتزی سفر می‌کنند و با هیولاهایی به نام هومونکولای و موجود شیطانی معروف به Singularity مبارزه می‌کنند. بازیکنان باید خود را به جزیره Thule برسانند تا از تخریب جهان توسط Singularity جلوگیری کنند.

استودیو پلاتینیوم گیمز همچنین یک سری جدول امتیاز بندی نیز به بازی اضافه کرده و شما می‌توانید امتیاز خود را با دیگران به اشتراک قرار دهید. در این رده بندی سنی به وجود بخش کو-آپ یا چندنفره اشاره‌ای نشده است که احتمالا یعنی شاهد بازگشت مد کو-آپ  Tag Climax از نسخه دوم نخواهیم بود. 

بازی Bayonetta 3

دولت استرالیا بازی Bayonetta 3 را مناسب افراد بالای ۱۵ سال می‌داند و بازیکنان باید انتظار مقدار قابل توجهی خشونت و برهنگی را داشته باشند. البته استودیو یک گزینه برای کاهش برهنگی قرار داده که Naïve Angel Mode نام دارد. در سومین قسمت از سری Bayonetta، جادوگر آمبرا باید با چهره‌های آشنایی مثل ویولا متحد شود.

Bayonetta 3 در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۱) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتردانلود نینتندو فقط با یک کلیک!
بهترین شبیه‌سازهای نینتندو سوییچ برای کامپیوتر


نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا