بازی

نسخه جدید بازی Deus Ex در دست ساخت قرار دارد

نسخه جدید بازی Deus Ex در دست ساخت قرار دارد

استودیو Eidos Montreal روی نسخه جدیدی از سری بازی دیوس اکس (Deus Ex) کار می‌کند و با یک پروژه جاه‌طلبانه با هدف پیشی گرفتن از Cyberpunk 2077 طرف هستیم.

جف گراب از سایت Giant Bomb اعلام کرده که استودیو قصد بازگشت به سری Deus Ex را دارد، اما این بازی هنوز از مراحل بسیار ابتدایی توسعه خارج نشده است. جیسون شرایر از سایت بلومبرگ نیز این خبر را تایید ولی اشاره کرد که فعلا تمرکز Eidos Montreal روی یک آی‌پی جدید قرار دارد. شما می‌توانید صحبت‌های گراب را در زیر بخوانید:

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیدهترکیب طلایی دارک سولز و زلدا
بررسی بازی Death’s Door – کلاغ خون ندیده

هنوز زود است. صحبت‌هایی که شنیده‌ام این است که استودیو می‌خواهد فورا به سراغ Deus Ex برود. آن‌ها می‌خواهند بلافاصله به این سری بازگردند. آن‌ها قصد دارند خود را به چالش بکشند و کاری را انجام دهند که Cyberpunk 2077 موفق به انجام آن نشد. 

صحبت‌هایی در این زمینه وجود دارد. خواهیم دید که آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر. هنوز خیلی زود است، اما این امکان وجود نداشت که تحت کنترل اسکوئر انیکس این صحبت‌ها شروع شود.

استودیوی Eidos Montreal و فرانچایز دیوس اکس تا چندی پیش به اسکوئر انیکس تعلق داشتند و اکنون Embracer Group آن‌ها را خریداری کرده است. Embracer Group در فرانچایز دیوس اکس، Legacy of Kain، توم ریدر و Thief پتانسیل زیادی می‌بیند و احتمال ساخت دنباله، اسپین‌آف، ریمستر و ریمیک آن‌ها وجود دارد. 

Tomb Raider جدید با اسم رمز «Project Jawbreaker» نیز در دست ساخت قرار دارد و یک بازی اکشن ماجراجویی در دنیای مدرن و امروزی است. لارا کرافت در این بازی در باتجربه‌ترین حالت خود قرار دارد و دیگر یک زن جوان، بی‌تجربه و درگیر مسائل ارث و میراث خانوادگی نیست.

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید


نقد انیمیشن جدید مینیون ها

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا