بازی

کوین فایگی و جیمز گان حمایت خود را از کارگردانان Batgirl نشان دادند

کوین فایگی و جیمز گان حمایت خود را از کارگردانان Batgirl نشان دادند

سه روز پیش در خبری غافلگیرکننده کمپانی برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد که پروسه ساخت فیلم Batgirl کنسل شده و دیگر در هیچ پلتفرمی، چه سینما و چه سرویس استریم HBO Max نمایش داده نخواهد شد.

به گزارش ورایتی، در این چند روز تعدادی از کارگردانان سینمایی همچون جیمز گان، ادگار رایت و مدیر دنیای سینمایی مارول، کوین فایگی با عادل الاربی و بلال فلاح، کارگردانان فیلم بت‌گرل تماس گرفتند و به آن‌ها دلگرمی دادند.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

در حالی که شایعاتی مبنی بر کیفیت نامطلوب و نامناسب پروژه ۹۰ میلیون دلاری Batgirl منتشر شده بود، بیانیه رسمی برادران وارنر اعلام کرد تصمیم لغو به دلیل تناقص ناخوشایند فیلم با «تغییر استراتژیک» این شرکت، صورت گرفته است.

ظاهرا بت‌گرل با مسیری که DCEU در ادامه راه خواهد داشت مطابقت ندارد، زیرا وارنر دیسکاوری نه تنها قصد دارد از SynderVerse فاصله بگیرد، بلکه سال آینده دو سرویس استریم HBO Max و Discovery+ را نیز با یکدیگر ادغام خواهد کرد. به گفته دیوید زاسلاو، مدیر عامل WBD، این شرکت تا زمانی که به چیزی باور نداشته باشد، صرفا برای کسب چندرغاز یک فیلم را اکران نمی‌کند.

طی این چند روز، سازندگان سرشناسی از جمله کوین فایگی با دو کارگردان فیلم ارتباط برقرار کرده و ابراز محبت کردند. این دو کارگردان مشترک قبلا زیر نظر فایگی قسمت اول و پایانی سریال Ms. Marvel برای دیزنی پلاس را کارگردانی کرده بودند. رئیس استودیو مارول نوشت:

دوستان من، باید به شما بگویم که همه ما به شما فکر می‌کنیم. به دلیل خبر فوق‌العاده عروسی (تبریک!) و خبر ناراحت‌کننده Batgirl. به شما و تمام کارهای شگفت انگیزی که انجام می‌دهید، افتخار می‌کنم. به خصوص Ms. Marvel! بی صبرانه منتظر کار بعدی شما هستم. امیدوارم به زودی شما را ببینم.

Batgirl

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن

الاربی در اینستاگرام خود از همه به خاطر پیام‌های حمایتی تشکر کرد و افزود:

از ادگار رایت و جیمز گان تشکر ویژه می‌کنم، چرا که سخنان محبت آمیز و تجربیات شما ارزش بسیار زیادی دارند و ما را در این دوران سخت یاری می‌کنند.

ادگار رایت، کارگردان فیلم‌هایی مانند Baby Driver و Scott Pilgrim vs. The World قرار بود برای مارول فیلم Ant-Man را کارگردانی کند که به دلیل اختلاف نظر خلاقانه از پروژه کناره‌گیری کرد. جیمز گان نیز سه‌گانه Guardians of the Galaxy را کارگردانی کرده و سال گذشته ریبوت جوخه انتحار را برای دی‌سی ساخت که مورد استقبال قرار گرفت.

در بیانیه شخصی، عادل الاربی و بلال فلاح ابراز تاسف کردند که «به عنوان کارگردان، این موضوع برای آن‌ها بسیار پر اهمیت است که آثارشان برای مخاطبان نمایش داده شود». آن‌ها امیدوار هستند که روزی طرفداران فرصتی برای دیدن محصول نهایی داشته باشند.

با این حال، با توجه به گفته‌های دیوید زاسلاو و تصمیم او برای تغییر DCEU با یک برنامه ۱۰ ساله متمرکز بر دی‌سی که ساختاری مشابه روند آثار مارول ساخته آلن هورن و باب ایگر با همکاری کوین فایگی دارد، بعید است که فیلم رنگ اکران را به خود ببیند.

زاسلاو می‌گوید دیگر نیازی به پر کردن شکاف زک اسنایدر نیست و این فیلم برای استریم کردن نیز بسیار گران است. وی معتقد است آن‌ها می‌توانند سطح DC را ارتقا بدهند و این مسئله چیزی است که اکنون روی آن تمرکز کرده‌اند.

فیلم‌های ابرقهرمانی اکران‌های سینمایی خواهند داشت و از آثاری مثل Black Adam، Shazam! Fury of the Gods و همینطور فیلم The Flash پیروی می‌کنند که زاسلاو فیلم آخر را «خیلی خوب» و یکی از «فیلم‌های عالی دی‌سی» می‌داند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودنددوران پیش از دنیای سینمایی مارول چه شکلی بود؟
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که جلوتر از زمان خود بودند


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا