بازی

تغییراتی بزرگ در راه بازی MultiVersus است

تغییراتی بزرگ در راه بازی MultiVersus است

عرضه نسخه بتای مولتی ورسس (MultiVersus) برای برادران وارنر یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود و یکی از اهداف کمپانی پشتیبانی خوب از بازی است.

اکنون کارگردان مولتی ورسس اعلام کرده که سیستم تشخیص ضربه بازی به صورت کلی تغییر خواهد کرد. تونی هاین (Tony Huynh) در توییتر اعلام کرده بود که باگ‌های مربوط به شخصیت‌های جیک و تام و جری برطرف شده‌اند. سپس یک از طرفدار از او سوال پرسید که آیا شخصیت فین نرف می‌شود؟ چون ضربات او خیلی راحت‌ از دفاع دیگران عبور می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

هاین در پاسخ به این طرفدار گفت شخصیت فین در آینده طی چند فاز نرف خواهد شد. در واقع اولویت اصلی استودیو فعلا تغییر کلی سیستم تشخیص ضربه است و نمی‌خواهند روی چند جنبه به صورت همزمان کار کنند. هیت‌باکس و هرت‌باکس در بازی‌های مبارزه‌ای دو جز اصلی سیستم تشخیص ضربه محسوب می‌شوند.

هیت‌باکس یک منطقه نامرئی برای بازیکن مهاجم است و محدوده و رنج فضایی حمله او را نشان می‌دهد. هرت‌باکس (hurtbox) یک منطقه نامرئی برای بازیکن مدافع است که روی شخصیت قرار می‌گیرد و تعیین می‌کند که کجا می‌توان به آن‌ها ضربه زد. در واقع هم‌پوشانی این دو منطقه در نهایت باعث می‌شود که ضربه یک بازیکن به دیگری آسیب وارد کند.

مولتی ورسس

تغییر سایز این باکس‌ها می‌تواند ضربه زدن و آسیب دیدن را سخت‌تر را آسان‌تر کند. از این رو تغییر سیستم تشخیص ضربه مولتی ورسس می‌تواند به آسان‌تر یا سخت‌تر شدن بازی ختم شود. دیروز همچنین مطلع شدیم که فصل اول بازی MultiVersus و انتشار شخصیت مورتی تاخیر خورده است.

مولتی‌ورسس به عنوان یک بازی رایگان در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]


فکت‌های جالب جی‌تی‌ای وایس سیتی + بازی‌های رایگان موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا