رمز ارز

بازگشت دوج کوین به قله، نزدیک‌تر از همیشه!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دوج کوین در طول هفت هفته گذشته، خود را به سمت خط روند مقاومتی 9 ماهه خود در نمودار روزانه رسانده است. این احیای تدریجی به این میم کوین در تسریع رشد خود کمک کرده؛ زیرا همواره در تلاش بود تا یک چرخش صعودی را ایجاد کند.

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، با این حال، تلاش دوج کوین برای پیدا کردن یک راه فرار از نقطه کف خود با انبوهی از مقاومت‌ها در منطقه 0.07 دلار روبرو شده است. به طوری‌که نیاز است خریداران حجم خرید خود را افزایش دهند تا در نهایت احتمال بریک اوت را تایید کنند. در زمان انتشار این خبر، دوج با 2.85 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته بر روی 0.0689 دلار معامله شده است.

بررسی نمودار روزانه دوج کوین

doge-buyers-could-rely-on-breakout
نمودار روزانه دوج به دلار

افزایش مجدد حجم خرید از حمایت 15 ماهه در محدوده 0.049 تا 0.052 دلار به این رمزارز کمک کرد تا موقعیت خود را در نزدیکی سطح فعلی حفظ کند. در همین حال، خریداران برای بریک اوت به سمت بالای نوارهای میانگین متحرک تلاش کردند.

در همین حال، خط روند مقاومتی نه ماهه با 50 EMA مصادف شد تا مانعی سخت ایجاد کند. در حالی که به نظر می‌رسد فشار خرید در اطراف این سطوح ایجاد شود، هر شکستی بالاتر از  0.07 دلار می‌تواند یک حرکت نوسانی صعودی را به همراه داشته باشد.

طی ماه گذشته، دوج یک الگوی مثلثی متقارن را در تایم فریم روزانه تشکیل داد. با توجه به روند صعودی خفیف قبلی، این رمزارز پتانسیل بریک اوت را داشت. هر شکستی رو به بالا از این الگو می‌تواند باعث آزمایش سقف 0.077 دلار شود.

با این حال، یک حرکت نزولی در 0.07 دلار می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا فاز نزولی را گسترش دهند. هر افتی به زیر سطح 0.065 دلار به عنوان یک محرک بالقوه برای بی اعتبار کردن سناریوی صعودی عمل می‌کند.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص مقاومت نسبی در نهایت مقاومت 52 را شکست تا یک مزیت صعودی ایجاد کند. خریداران همچنان به حفظ روند صعودی بالاتر از این سطح نیاز دارند تا از ادامه رشد در نمودار اطمینان حاصل کنند.

جالب اینجاست که اندیکاتور CMF و خطوط انباشت/توزیع هم به کف رسیده‌اند. این موضوع، وجود یک واگرایی صعودی برای پرایس اکشن را تأیید می‌کند. اما حرکت قیمت هنوز روند جهت‌دار قوی‌ای را نشان نمی‌دهد.

نتیجه‌گیری

دوج کوین در زمان نگارش این خبر در راس الگوی مثلث متقارن خود قرار دارد. چند کندل بعدی می‌تواند سوگیری صعودی آشکار شده توسط اندیکاتورها را تایید کند و اهداف حرکتی همان طور که مورد بحث قرار گرفتند، باقی خواهند ماند. با توجه به وابستگی بالای این رمزارز به بیت کوین، توجه به نمودار ارز دیجیتال برتر جهان نیز مکمل این عوامل تکنیکال است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا