رمز ارز

انتقاد بنیان‌گذار اتریوم به مخالفان اتریوم جدید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، در یک کنفرانس مطبوعاتی در هفته بلاکچین در کره جنوبی، درباره افرادی که از هاردفورک اجماع اثبات کار برای این شبکه دفاع می‌کنند، گفت که آن‌ها تنها سعی در کسب درآمد سریع دارند.
جاستین سان، اخیرا با فهرست کردن دو توکن جدید در صرافی پولونیکس خود از هاردفورک اتریوم پس از ادغام، اعلام حمایت کرده است. این توکن‌ها ETHS و ETHW نام دارند که به ترتیب با مکانیسم‌های اثبات سهام و اثبات کار عمل می‌کنند. ETHW یک هاردفورک تازه ایجادشده از اتریوم را نمایندگی می‌کند که در آن، استخراج‌کنندگان GPU پس از ادغام زنجیره‌ی Beacon، خواهند توانست به استخراج اتریوم ادامه دهند. برخی از ماینرهای چینی برای عضویت در این زنجیره جدید به همراه جاستین سان درخواست داده‌اند.
علاوه بر این، سان تلاش می‌کند اتریوم را به حفظ نسخه‌ای از شبکه فعلی با مکانیسم PoW تشویق کند. او تا یک میلیون ETHW را برای ایجاد یک جامعه توسعه‌دهنده برای تحقق این هدف، پیشنهاد کرده است.
در مقابل، بوترین، اظهار داشت که چیزی جز حمایت از اثبات سهام از داخل جامعه ندیده است. جاستین سان، بنیانگذار بلاکچین ترون، بدون شک از نظر بسیاری، فردی خارج از اکوسیستم اتریوم است. بوترین، همچنین اشاره کرد که طرفداران هاردفورک، خود از صاحبان صرافی‌ها هستند و فقط در تلاش‌اند تا به‌سرعت، درآمد کسب کنند.
بوترین در پاسخ به این سؤال که آیا هاردفورک برای NFTهای موجود روی این شبکه مشکلاتی به وجود خواهد آورد یا خیر؟ پاسخ داد:

پیش‌بینی می‌کنم که با هاردفورک اثبات کار در بازار سردرگمی به وجود خواهد آمد که تبعاتش، برعهده کسانی است که می‌خواهند آن را اجرا کنند.

منبع کریپتو اسلیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا