بازی

تصویری از بتمن در فیلم کنسل شده Batgirl منتشر شد

تصویری از بتمن در فیلم کنسل شده Batgirl منتشر شد

«عادل العربی» کارگردان فیلم Batgirl تصویری از پشت صحنه این فیلم کنسل شده به اشتراک گذاشت که در آن شاهد بتمن هستیم. نقش بتمن را در این فیلم قرار بود «مایکل کیتون» بازی کند.

در حالی که برادران وارنر اخیرا فیلم Batgirl را کنسل کردند و طرفداران شاهد بتمن کیتون نخواهند بود، در این تصویر ظاهر شوالیه تاریکی و البته بت‌گرل به خوبی در خیابان‌های گاتهام دیده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:اساتید بروس وین در مسیر تبدیل شدن به بتمن چه کسانی بودند؟راهنمایان راه شوالیه تاریکی
اساتید بروس وین در مسیر تبدیل شدن به بتمن چه کسانی بودند؟

بتمن

کیتون قرار بود تا در فیلم Batgirl اولین بازگشت خود در نقش بتمن را پیش از حضورش در فیلم The Flash به نمایش بگذارد. علاوه بر او، در این فیلم همچنین لسلی گریس قرار بود نقش «باربارا گوردون» یا بت‌گرل را ایفا کند. همچنین «جی.کی. سیمونز» در نقش جیمز گوردون و «برندن فریژر» برای نقش فایرفلای (Firefly) دیگری بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دادند.

با این حال، برادران وارنر تایید کرد که این فیلم در HBO Max یا سینماها اکران نخواهد شد تا هزینه‌های خود را کاهش دهد. همچنین ساخت انیمیشن Scoob! Holiday Haunt نیز کنسل شد که در مراحل پس از تولید قرار داشت. پس از انتشار این خبر، عادل العربی و بلال فلاح دو کارگردان Batgirl با انتشار بیانیه مشترکی نوشتند که از این تصمیم «متاسف و شوکه‌ شده‌اند.»

مطلب پیشنهادی:چه اتفاقی می‌افتاد اگر فیلم بتمن علیه سوپرمن در سال ۲۰۰۱ منتشر می‌شد؟ناجی ژانر ابرقهرمانی؟ یا محکوم کننده نابودی‌اش برای همیشه؟
چه اتفاقی می‌افتاد اگر فیلم بتمن علیه سوپرمن در سال ۲۰۰۱ منتشر می‌شد؟


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا