بازی

مقایسه رسمی بازی The Last of Us Part 1 روی PS4 و PS5

مقایسه رسمی بازی The Last of Us Part 1 روی PS4 و PS5

کم کم به تاریخ عرضه ریمیک بازی لست اف اس (The Last of Us Part 1) نزدیک می‌شویم و اکنون استودیو ناتی داگ (Naughty Dog) ویدئویی منتشر کرده و به مقایسه آن با نسخه ریمستر شده روی PS4 پرداخته است. 

تاکنون چندین ویدئو برای مقایسه ریمیک لست اف اس و نسخه اصلی منتشر شده، ولی حالا خود ناتی داگ دست به کار شده است. این ویدئو نسخه ریمیک شده روی پلی استیشن ۵ را با نسخه ریمستر شده روی پلی استیشن ۴ مقایسه می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود بازی The Last of Us Part 1 از همه لحاظ پیشرفت کرده است.

بافت‌های ریمیک، نورپردازی، مدل و انیمیشن شخصیت‌ها بسیار بهتر شده‌اند. ناتی داگ تلاش کرده گیم‌پلی The Last of Us Part 1 را هم به نسخه دوم نزدیک‌تر کند و نسبت به گذشته خیلی مدرن‌تر شده است. حتی یکی از اعضای ناتی داگ باور دارد که The Last of Us Part 1 روی PS3 با PS5 قابل مقایسه نیست. شما می‌توانید ویدئو منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

استودیو هوش مصنوعی شخصیت همراه شما و دشمنان را نیز مقدار قابل توجهی بهتر کرده است. انتقال کاتسین‌ به گیم‌پلی یکپارچه بوده و انیمیشن‌ حرکت شخصیت‌ها روان‌تر و واقع‌گرایانه‌تر شده‌اند. همچنین سطوح بازی هزاران قطعه ضربه‌پذیر برای برخورد گلوله دارند و فیزیک لست اف اس به صورت کلی نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

ریمیک The Last of Us Part 1 در روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و باید اشاره کنیم که نسخه پی‌سی آن نیز در دست ساخت است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک


فکت‌های جالب جی‌تی‌ای وایس سیتی + بازی‌های رایگان موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا