بازی

وارنر دیسکاوری روی برنامه‌ای ۱۰ ساله برای فیلم‌های DC کار می‌کند

وارنر دیسکاوری روی برنامه‌ای ۱۰ ساله برای فیلم‌های DC کار می‌کند

فیلم‌های جهان توسعه یافته دی‌سی (DCEU) در رقابت با دنیای سینمایی مارول (MCU) حرفی برای گفتن نداشته و به همین خاطر برادران وارنر در فکر یک برنامه ۱۰ ساله برای آن هستند. 

دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل وارنر بروز دیسکاوری، اکنون به صحبت در این زمینه پرداخته است. حالا که ادغام برادران وارنر و دیسکاوری نهایی شد، باید انتظار تغییراتی اساسی در استراتژی و برنامه‌های این شرکت را داشت. وارنر دیسکاوری برای موفقیت جهان توسعه یافته دی‌سی قصد دارد از مارول، کوین فایگی و MCU الگوبرداری کند.

ما یک ریسِت انجام داده‌ایم. ما کسب و کار خود را بازسازی کرده‌ایم و قرار است متمرکز باشیم. تیمی با برنامه ۱۰ ساله وجود خواهد داشت که فقط روی DC تمرکز می‌کند. این خیلی شبیه به ساختار بسیار موثری است که آلن هورن و باب ایگر با کوین فایگی در دیزنی ایجاد کردند.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟

فیلم‌های برادران وارنر

ما فکر می‌کنیم که می‌توانیم یک کسب‌وکار دراز مدت بسیار قوی‌تر و با رشد پایدار از DC ایجاد کنیم. به عنوان بخشی از آن ما روی کیفیت تمرکز خواهیم کرد. ما هیچ فیلمی را قبل از آماده شدن اکران نمی‌کنیم. تمرکز ما روی این قرار دارد که هر فیلم را به‌طور کلی تا حد ممکن بهتر کنیم.

DC چیزی است که فکر می‌کنیم می‌توانیم بهتر روی آن کار کنیم و اکنون روی این موضوع متمرکز هستیم. ما چند فیلم فوق‌العاده از دی‌سی داریم – Black Adam، شزم و The Flash. ما روی همه این‌ها کار می‌کنیم‌ و در مورد آن‌ها بسیار هیجان زده هستیم.

مارول و دنیای سینمایی مارول خیلی جلوتر از DCEU قرار دارند و چندی پیش از فاز ۵ و ۶ MCU رونمایی شد. فیلم‌های Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars نیز جزء فازهای بعدی هستند که تا سال ۲۰۲۵ اکران می‌شوند. از طرف دیگر DCEU پایه‌های قدرتمندی نیز ندارد و وارنر دیسکاوری باید از ابتدا شروع به کار کنند. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید


فکت‌های جالب جی‌تی‌ای وایس سیتی + بازی‌های رایگان موبایل

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا