بازی

فصل دوم سریال Moon Knight در دست ساخت قرار دارد

فصل دوم سریال Moon Knight در دست ساخت قرار دارد

پس از پایا‌ن‌بندی نفس‌گیر فصل اول سریال شوالیه ماه (Moon Knight) به نظر می‌‌رسد فصل دوم نیز در دیزنی پلاس در دست ساخت قرار دارد و قرار است یک‌بار دیگر اسکار آیزاک را در نقش شوالیه ماه ببینیم. معرفی یک فصل جدید می‌تواند درهای بیشتری را برای ادامه این داستان و اتصال آن به MCU باز کند.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

اگرچه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، اسکار آیزاک در برنامه تیک تاک محمد دیاب (کارگردان فصل اول) حضور داشت که در آن به نوعی اشاره شد فصل دوم سریال شوالیه ماه در دست ساخت است.

آیزاک در پاسخ به این سوال که آیا فصل دوم مون نایت در راه است یا خیر، پاسخ داد: «پس چه دلیل دیگری دارد که در قاهره حضور داشته باشیم؟» دیاب همچنین این ویدیو را در توییتر به اشتراک گذاشته و به این احتمال قوت بخشیده است.

به دنبال مقاله‌ای که ورایتی در آن اشاره کرده بود آیزاک برای حضور در MCU قرارداد بلند مدتی نداشته اما حالا به نظر می‌رسد که قراردادی جدید مورد نیاز است، اگرچه این سریال هرگز توجهات را مانند عناوین قبلی مارول در دیزنی پلاس مانند وانداویژن و لوکی به خود جلب نکرد.

سریال شوالیه ماه

همه سریال‌هایی که تاکنون در جدول زمانی مارول برای آینده نشان داده شده، بر داستان‌هایی تمرکز دارد که به طور خاص حول شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول می‌چرخد. ممکن است این فصل جدید بتواند جایی در یکی از فضاهای خالی جدول زمانی فاز ۶ MCU قرار گیرد و Moon Knight را در مسیر پیوستن به MCU قرار دهد.

فصل اول این سریال به طور کلی با استقبال خوبی روبه‌رو شد و امتیاز ۹۱٪ تماشاگران را بدست آورد. برخلاف بسیاری از ویژگی‌های دیگر مارول، سطحی از پیچیدگی و جذابیت را به فهرست سریال‌‌های ابرقهرمانی دیزنی پلاس اضافه کرد، که همگی با اجرای قدرتمند آیزاک که تفاوت‌های مختلف بین مارک و استفن را به تصویر می‌کشید، تقویت شد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا