رمز ارز

احیای صنعت گردشگری با ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مقامات سانتا لوسیا، یک شهر توریستی در هندوراس، کشوری در آمریکای مرکزی، به عنوان بخشی از طرح دره بیت کوین یا بیت کوین ولی (Bitcoin Valley) که برای افزایش درآمد گردشگری در ۶۰ کسب و کار محلی طراحی شده، پذیرش پرداخت در قالب بیت کوین را آغاز کرده‌اند.
مردم محلی سانتا لوسیا انتظار دارند که این ابتکار، فرصت‌های بیشتری را برای کسب و کارهای این منطقه به ارمغان آورده و افراد بیشتری را که می‌خواهند از این ارز دیجیتال استفاده کنند، به خود جذب کند.
مقامات این شهر می‌گویند:

پذیرفتن بیت کوین به ما این امکان را می‌دهد که بازار دیگری را باز کنیم و مشتریان بیشتری را به دست آوریم. ما باید جهانی شویم. ما نمی‌توانیم خود را از فناوری دور نگه داریم و نمی‌توانیم زمانی که کشورهای دیگر این کار را انجام می‌دهند، عقب بمانیم.

برای این منظور، صرافی ارز دیجیتال Coincaex تجهیزات و خدمات مورد نیاز برای انجام پرداخت‌های رمزارزی را ارائه می‌کند. طبق گزارش‌ها، اگرچه مشتریان می‌توانند هزینه کالاها و خدمات را با بیت کوین پرداخت کنند، اما این کوین‌ها بلافاصله به صرافی Coincaex ارسال خواهند شد. سپس، این صرافی فوراً ارزش مقدار بیت کوین پرداختی را در قالب لمپیرا (ارز هندوراس) برای صاحبان کسب و کارها ارسال می‌کند تا به آنها کمک کند در برابر نوسانات قیمتی مصون بمانند.
صاحبان مشاغل محلی امیدوارند که پس از وارد شدن ضربه بزرگ به گردشگری این منطقه در طول همه‌گیری کووید-۱۹، پروژه بیت کوین ولی بتواند جرقه‌ای برای رشد دوباره آن باشد.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا