بازی

بسته الحاقی جدید بازی Back 4 Blood ماه آینده منتشر خواهد شد

بسته الحاقی جدید بازی Back 4 Blood ماه آینده منتشر خواهد شد

طبق گفته Warner Bros Games و Turtle Rock Studios، دومین بسته الحاقی بزرگ بازی Back 4 Blood با نام Children of the Worm اوایل ماه آینده منتشر خواهد شد.

Turtle Rock Studios توسعه‌دهنده بازی توضیح می‌دهد که Children of the Worm یک کمپین داستانی جدید خواهد بود که بازیکنان را در یک ماجراجویی افسانه‌ای با یک دشمن قدرتمند جدید قرار می‌دهد. همچنین این بسته الحاقی یک شخصیت جدید به نام «دان» را معرفی می‌کند که یک واعظ خود جوش است.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

این DLC در تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) منتشر خواهد شد. بازیکنان که دارای Annual Pass بازی هستند یا نسخه‌های Deluxe Edition یا Ultimate Edition بازی را خریداری کرده‌اند، آن را به صورت رایگان می‌توانند دریافت کنند و برای خرید جداگانه نیز در دسترس خواهد بود.

بازی Back 4 Blood

Children of the Worm همچنین شامل هشت اسکین انحصاری برای شخصیت‌ها و ۱۲ پوسته انحصاری اسلحه، همراه با سلاح‌های جدید و لوازم جانبی خواهد بود.

نکته قابل توجه اینکه طبق گفته Turtle Rock، تا زمانی که حداقل یکی از بازیکنان یک گروه، این بسته الحاقی را خریداری کرده باشد، تمام بازیکنان آن گروه به محتوای آن دسترسی خواهند داشت.

آخرین بسته الحاقی بازی Back 4 Blood با نام Tunnels of Terror در اوایل سال جاری منتشر شد و دو شخصیت قابل بازی جدید به نام‌های Sharice و Heng را در دسترس بازیکنان قرار داده بود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


نقد فیلم مرد خاکستری

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا