بازی

نقشه جدید Battlefield 2042 همراه با فصل دوم از راه می‌رسد

نقشه جدید Battlefield 2042 همراه با فصل دوم از راه می‌رسد

جدیدترین نقشه بازی Battlefield 2042 همزمان با انتشار فصل دوم در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) از راه خواهد رسید.

در مصاحبه‌ای با توسعه‌دهنده که توسط DICE میزبانی شد، شاشانک اوچیل (Shashank Uchil) طراح اصلی مراحل بازی گفت که تیم توسعه، بازخورد و نظرات بازیکنان را دریافت کرده و بر اضافه کردن پوشش و فضاهای کوچک تمرکز کرده است:

می‌خواهیم مراحل کوچک‌تری داشته باشیم؛ می‌خواهیم مراحلی با پوشش بیشتری داشته باشیم. همه این مواد در نقشه جدید لحاظ شده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

اوچیل همچنین در مورد مشکلات طراحی مجدد نقشه‌های پایه برای افزودن پوشش بیشتر، عمدتاً به دلیل مشکل اضافه کردن اجزای مفید بیشتر بر چنین نقشه‌های بزرگی بدون به خطر انداختن عملکرد اجرایی بازی روی سخت افزارهای مختلف، صحبت کرد:

یک نقشه می‌تواند هر اندازه‌ای که نیاز دارد [بزرگ یا کوچک] باشد، اما از نظر محتوا محدودیت دارد. نقشه‌ها در زمان لانچ بازی دارای حداکثر اجزای مفید بودند. به همین‌خاطر این کارها زمان می‌برد.

به نظر می‌رسد تیم سازنده Battlefield 2042 درس‌هایی آموخته‌اند که اکنون تاکید کمتری بر نقشه‌های غول‌پیکر و بیشتر روی نقشه‌های فشرده با پوشش اضافی دارند. اوچیل همچنین گفت که تیم این بازخورد را از بازیکنان دریافت کرده که نقشه‌ها بیش از حد «بکر» هستند، بنابراین نقشه‌ها دوباره کار شدند تا ظاهری «جنگ‌زده‌تر» داشته باشند.

به‌روزرسانی ۱.۲ که بازیکنان پایه به شدت منتظر آن بودند و سه روز پیش عرضه شد، اولین نقشه اصلی به‌روز شده حاوی پوشش اضافی با ابعادی کوچکتر (درمقایسه با سایر نقشه‌ها) را ارائه کرد.

با این حال، بازیکنان از تصمیم DICE مبنی بر عدم قرار دادن نقشه بازسازی‌شده Kaleidoscope در پلی‌لیست اختصاصی متحیر شدند. بازیکنان اکنون باید منتظر جستجوی خودکار بازی باشند که این نقشه را امتحان کنند یا می‌توانند با سرورهای پورتال ساخته شده توسط طرفداران، شانس خود را امتحان کنند.

Battlefield 2042

DICE همچنین تایید کرد که نقشه‌های پایه بیشتری پس از اتمام بازسازی، به‌روزرسانی خواهند شد. اگرچه هیچ بازه زمانی مشخصی برای این کار ارائه نشده است.

هنوز مشخص نیست که آیا DICE پس از اتمام سال اول به پشتیبانی از Battlefield 2042 ادامه خواهد داد یا مانند Battlefield V و Star Wars Battlefront 2، آن را رها خواهد کرد. باید منتظر آینده ماند.

مدیر کل جدید استودیو اخیرا اعلام کرده بود که «استودیو زمانی برای پیگیری پروژه‌های غیر از بتلفیلد ندارد». از این رو به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده پیشرو در سبک شوتر اول شخص تثبیت کنند.

مطلب پیشنهادی:از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شماو البته بدترین بازی سال!
از بهترین بازی سال تا یه راه درآمدزایی دلاری برای گیمرها + بازی‌های رایگان و کامنت‌های شما


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا