بازی

اعضای Xbox Insiders طرح خانوادگی جدید گیم پس را امتحان می‌کنند

اعضای Xbox Insiders طرح خانوادگی جدید گیم پس را امتحان می‌کنند

مایکروسافت در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که در حال ارائه طرحی برای اعضای ایکس باکس اینسایدرز (Xbox Insiders) است که به چندین نفر اجازه به اشتراک گذاری مزایای سرویس گیم پس را می‌دهد. این ویژگی در حال حاضر تنها در دو کشور کلمبیا و ایرلند در حال اجراست.

هدف مایکروسافت از آزمایش طرح این است که گیمرها راحت‌تر بتوانند در گیم پس با دوستان و خانواده در کنسول، رایانه‌های شخصی و فضای ابری به بازی مشغول شوند و امکان اضافه کردن حداکثر چهار نفر به سرویس خود را داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفتدریفت و تکنیک
بهترین اتومبیل‌های Forza Horizon 5 برای دریفت

این طرح فقط برای اعضای ایکس باکس اینسایدرز در دسترس است، اما این دسته از افراد می‌توانند کسانی که جزو این برنامه نیستند اما در همان کشور زندگی می‌کنند را به سرویس خود اضافه کنند. هنگامی که بازیکنان به تست پیش‌نمایش ملحق می‌شوند، طرح جدید با درنظر گرفتن مدت زمان باقی‌مانده از اشتراک گیم پس، آن‌را برای سایر زیرمجموعه‌ها به مدت زمانی جدید تبدیل می‌کند.

در ماه مارس سال جاری، اعلام شد که مایکروسافت در حال کار روی طرح خانوادگی ایکس باکس گیم پس است. آن زمان گزارش شده بود که اعضای اضافه شده باید در یک کشور قرار داشته باشند.

گیم پس

Xbox Game Pass یک لیست چرخشی از بازی‌ها را به مشترکین می‌دهد تا با قیمت ۱۰ دلار در ماه بازی کنند. اغلب اوقات، حتی شامل انتشار در روز لانچ عناوین انحصاری مایکروسافت بدون هزینه اضافی می‌شود.

سطح بعدی Xbox Game Pass Ultimate است که همان سرویس معمول گیم پس را با Xbox Live Gold ترکیب می‌کند و ماهانه ۱۵ دلار هزینه دارد. این سطح به بازیکنان امکان دسترسی به عملکرد چندنفره آنلاین ایکس باکس و همچنین بازی‌های ماهانه رایگان از طریق Games With Gold را می‌دهد.

بازی‌های ماه آگوست در حال اضافه شدن به سرویس هستند. Ghost Recon Wildlands و Turbo Golf Racing ‌هم‌اکنون در دسترس قرار گرفتند و در اواخر این ماه، بازی‌هایی مانند Two Point Campus و Expeditions: Rome اضافه خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچکمامور راز پوتین، این بار با ماموریت بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند
بررسی بازی Psychonauts 2 – بزرگ‌مرد کوچک


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا