بازی

فصل اول بازی MultiVersus تاخیر خورد

فصل اول بازی MultiVersus تاخیر خورد

بازی مولتی ورسس (MultiVersus) با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبه‌رو شده است اما اکنون مطلع شدیم که فصل اول آن با تاخیر آغاز می‌شود.

اکانت رسمی مولتی ورسس با انتشار پستی در توییتر اعلام کرده است که فصل اول بازی دیگر در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد) شروع نمی‌شود. همچنین مورتی به عنوان شخصیت جدید بازی نیز فعلا به MultiVersus اضافه نخواهد شد و عرضه او تا تاریخ نامعلومی تاخیر خورده است. شما می‌توانید بیانیه استودیو را در زیر بخوانید:

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]گرگ و میش، خاطرات خون آشام و حتی شاید ارباب حلقه‌ها؟
lastech سینما: بعد از Reunion هری پاتر و فرندز، منتظر چه دورهمی‌هایی باشیم؟ [تماشا کنید]

از همه کسانی که MultiVersus را بازی می‌کنند تشکر می‌کنیم. دیدن اینکه بازیکنان از بازی لذت می‌برند بسیار هیجان انگیز بوده و عرضه بتای عمومی تنها آغاز راه است. ما می‌خواهیم به همه اطلاع دهیم که شروع فصل ۱ و انتشار مورتی را به تاریخ دیگری موکول می‌کنیم.

ما می دانیم که ممکن است برخی ناامید شوند و می‌خواهیم به جامعه خود اطمینان دهیم که به ارائه محتوای جدید و هیجان انگیزی که بازیکنان را خوشحال می‌کند، متعهد هستیم. ما در اسرع وقت زمان‌های جدید را به شما اعلام خواهیم کرد. از صبر و اشتیاق شما قدردانی می‌کنیم و مشتاقانه منتظر رونمایی از فصل ۱ هستیم.

بازی MultiVersus

استودیو همچنین قصد دارد که بتل پس پیش فصل‌ مولتی ورسس را تا تاریخ ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) تمدید کند. بتای MultiVersus با ۱۷ شخصیت و ۹ نقشه عرضه و همانطور که در بالا اشاره کردیم به خوبی از آن استقبال شده است. این عنوان توانسته در همین مدت کوتاه به محبوب‌ترین بازی کمپانی برادران وارنر روی پی‌سی تبدیل شود.

مولتی‌ورسس به عنوان یک بازی رایگان در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟دستاورد هدیه‌ای که مارول به جیمز گان نمی‌بخشید
چگونه فیلم جوخه انتحار به جیمز گان کمک کرد تا به کارگردان بهتری تبدیل شود؟


نقد فیلم مرد خاکستری

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا