بازی

نینتندو امسال از کنسول جدید خود رونمایی نمی‌کند

نینتندو امسال از کنسول جدید خود رونمایی نمی‌کند

شایعات بسیار زیادی در مورد کنسول بعدی نینتندو وجود دارد ولی به نظر می‌رسد که این شرکت در سال جاری از سوییچ پرو یا سخت‌افزار دیگری رونمایی نخواهد کرد.

روز گذشته گزارش نینتندو برای سه ماه اول سال مالی ۲۰۲۲ منتشر شد که نشان دهنده افت فروش سوئیچ بود. تحلیلگران باور دارند که این شرکت ژاپنی برای دستیابی به اهداف فعلی خود، روی تولید حداکثری سوییچ تمرکز کرده است. شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، رئیس Nintendo، در این مورد توضیح داد:

به طور معمول، ما در تابستان انبار را از مواد اولیه پر می‌کنیم تا برای فصل فروش آخر سال آماده شویم. در تابستان امسال، ما مثل همیشه قادر به تولید نیستیم. هدف ما تا بهار سال ۲۰۲۳ فروش ۲۱ میلیون دستگاه نینتندو سوییچ است. 

مطلب پیشنهادی:در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان
در مورد اسپایدرمن ۲ چی میدونیم و چرا باید منتظر فیلم جدید ماریو باشیم؟ + بازی‌های رایگان

نینتندو

نینتندو در حال حاضر روی سخت‌افزار نسل بعدی خود کار می‌کند اما تاریخ رونمایی از آن مشخص نیست. از طرف دیگر کاملا مشخص است که آن‌ها به موفقیت‌های ادامه‌دار سوییچ باور دارند و مدل OLED می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد. تاکنون ۱۱۱ میلیون واحد از سوییچ به فروش رسیده و پرفروش‌ترین کنسول خانگی Nintendo است.

از طرف دیگر نقطه قوت این شرکت بازی‌های انحصاری بسیار خاص و باکیفیت آن‌ها است و پروژه‌های بزرگی در دست ساخت دارند. باید اشاره کنیم که پلی استیشن ۴ (۱۱۶ میلیون دستگاه) و پلی استیشن ۲ (۱۵۵ میلیون دستگاه) به عنوان پرفروش‌ترین کنسول‌های خانگی تاریخ شناخته می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


نقد فیلم مرد خاکستری

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا