بازی

فیلم Godzilla vs. Kong 2 روی داستان منشا هیولاها تمرکز دارد

فیلم Godzilla vs. Kong 2 روی داستان منشا هیولاها تمرکز دارد

عنوان رسمی فیلم Godzilla vs. Kong 2 (فیلم گودزیلا در برابر کونگ 2) هنوز مشخص نشده، اما با توجه به کلمه Origins می‌توان فهمید که فیلم قرار است به بررسی پیداش تایتان‌ها و تمدن باستانی حاضر در Hollow Earth بپردازد. لازم به ذکر است که فیلمبرداری این دنباله هفته پیش در استرالیا آغاز شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالاناز The Suicide Squad تا ددپول
۱۰ فیلم برتر ابرقهرمانی مخصوص بزرگسالان

در طول وقایع فیلم گودزیلا در برابر کونگ، نخستی‌‌سان قدرتمند به Hollow Earth سفر کرد تا یک سلاح مارمولک‌کش را پیدا کند که به گودزیلا نشان دهد پادشاه جنگل کیست. در طی این ماجراجویی زیرزمینی، متوجه شدیم که انسان‌ها هزاران سال پیش در زمین توخالی زندگی می‌کردند و معابد عظیمی برای پرستش اجداد کونگ می‌ساختند. در یک صحنه خاص، ما حتی یک اتاق تاج و تخت را می‌بینیم که نشان می‌دهد بشریت در گذشته در کنار هیولاها زندگی می‌کرده است.

از زمان اکران فیلم Godzilla vs. Kong، این سوال برای طرفداران پیش آمده بود مانسترورس بعدی به کجا می‌رود و به نظر می‌رسد که Hollow Earth مفهوم هیجان‌انگیز برای کشف در این فیلم جدید باشد. درحالی که لجندری و برادران وارنر هنوز درباره عنوان رسمی این فیلم اظهار نظری نکرده‌اند، اما عنوان اولیه یا موقت آن به کلمه Origins اشاره می‌کند که در نهایت نشان می‌دهد این فرانچایز قرار است به کدام مسیر برود.

احتمالا می‌دانید که علاوه بر این فیلم، لجندری اکنون مشغول کار روی سریال گودزیلا برای سرویس اپل تی‌وی پلاس است که مت شکمن، کارگردان وانداویژن را برای هدایت آن در نظر گرفته‌اند.

فیلم سینمایی گودزیلا در برابر کونگ 2 قرار است در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۲۵ اسفند ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا