رمز ارز

ماینرهای بیت کوین دیگر فروشنده نیستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماینرهای بیت کوین با کمتر شدن تلاطم‌های اخیر، اکنون بیش از هر زمان دیگری، دارایی بیت کوین دارند.
بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی CryptoQuant، دارایی بیت کوینی استخراج‌کنندگان این ارز دیجیتال در ماه جولای به طرز چشمگیری افزایش یافته است. موجودی کلی آن‌ها که تا ۲۹ جولای به ‍۱٫۸۶۵٫۲۷۲ بیت کوین رسیده بود، با شروع ماه آگوست با کاهشی جزئی همراه بود و در روز سوم این ماه به ۱٫۸۶۴٫۸۴۲ بیت کوین رسید.
ماینرها از دسامبر ۲۰۲۰ با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم کرده بودند و سختی شبکه و نرخ هش پایین هر دو، نشان از کاهش مشارکت ماینرها داشتند.
طبق گزارشات، سختی شبکه، این هفته اولین افزایش خود را در ماه‌های اخیر تجربه خواهد کرد، در حالی که نرخ هش هنوز، بازگشت قابل‌توجهی نداشته است.
باقی شاخص‌ها نیز برای ماینرها نویدبخش به نظر می‌رسند. اعداد و ارقام هفته گذشته، حاکی از آن بود که در صورت تثبیت روند افزایشی قیمت، فاز کاپیتولاسیون (تسلیم و فروش) ماینرها می‌تواند به‌محض ادامه روند تثبیت قیمت‌ها، در ماه آگوست به پایان برسد.
طبق گفته CryptoQuant از زمان رویدادهای جولای، حداکثر تعداد بیت کوینی که ماینرها در یک روز به صرافی‌ها ارسال کرده‌اند، ۹۲۷ بیت کوین بوده است. این در حالی است که در روز دوم آگوست، آخرین روزی که داده‌های کاملی از آن در دست است، جریان ورودی از استخراج‌کنندگان به کیف پول‌های صرافی، تنها ۳۵۹ بیت کوین بوده است.

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا