رمز ارز

برنده نبرد کاردانو و سولانا مشخص شد؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی هک گسترده کیف پول‌های سولانا، بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، تحلیلگر شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant)، مدعی شده که کاردانو بهتر و بزرگتر از سولانا است.
رقابت بین بلاکچین‌های کاردانو و سولانا اخیراً داغ شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که سولانا در این نبرد خود به خود شکست خورده است، به ویژه از لحاظ امنیت و قابلیت اطمینان. به گفته کوئن، شبکه کاردانو هرگز هک نشده و هرگز در طول پنج سال گذشته دچار خرابی و آفلاین نشده است. این در حالی است که سولانا، بارها با این مشکلات مواجه شده است.
در جدیدترین مورد، تقریبا هشت میلیون دلار ارز دیجیتال از حدود ۸ هزار کیف پول سولانا به سرقت رفته است. خوشبختانه، نتایج تحقیقات اولیه صرافی بایننس نشان می‌دهد که این هک بر کیف پول‌های سخت‌افزاری و صرافی‌های متمرکز تأثیری نداشته است.
با این حال و علی‌رغم این هک گسترده، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل صرافی FTX، از ارز دیجیتال SOL حمایت کرده است. او در جدیدترین اظهارات خود خاطرنشان کرده که علی‌رغم همه مشکلات، سولانا دو سوم مسائل فنی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و او مطمئن است که یک سوم دیگر را هم پشت سر خواهد گذاشت.
در همین حال، چارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو، اخیراً امکان همکاری با سولانا را رد کرده و آن را با کنسول‌های قدیمی Nintendo مقایسه کرده است.

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا