رمز ارز

بهانه‌های صد من یک غاز ایلان ماسک در مورد فروش بیت کوین‌های تسلا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های مالی جدیدی که روز چهارشنبه منتشر شد، تسلا (Tesla)، شرکت سازنده خودروهای الکتریکی متعلق به ایلان ماسک، بیشتر ذخایر بیت کوینی خود را در سه ماهه دوم امسال فروخته است. به گزارش تسلا، با فروش تقریباً ۷۵ درصد از بیت کوین‌ها و تبدیل آنها به ارز فیات، این شرکت ۹۳۶ میلیون دلار پول نقد را به ترازنامه خود اضافه کرده است. به این ترتیب، این شرکت اکنون تنها ۲۱۸ میلیون دلار دارایی دیجیتال دارد.
به دنبال انتشار این اخبار، ماسک در یک تماس تلفنی توضیح داد که با این فروش نباید در مورد بیت کوین قضاوت کرد و افزود که این اقدام را به دلیل نگرانی‌های نقدینگی با توجه به ادامه قرنطینه‌های مربوط به بیماری کووید در چین، انجام داده است. وی در ادامه خاطرنشان کرد که این شرکت آماده است تا در آینده ذخایر بیت کوینی خود را افزایش دهد.
بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند که فروش بیت کوین‌های تسلا، به دلایل غیر از بیت کوین محور بوده است، وگرنه این شرکت ۱۰۰ درصد بیت کوین‌های خود را می‌فروخت.
تسلا بخشی از ذخایر بیت کوینی خود را در مارس ۲۰۲۱ نیز فروخته و به سود خالص ۱۲۸ میلیون دلاری دست یافته بود. در آن زمان، ماسک توضیح داد که این فروش که ۱۰ درصد از بیت کوین‌ها را تشکیل می‌داد، برای اثبات نقدینگی بیت کوین به عنوان جایگزینی برای وجه نقد در ترازنامه، انجام شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا