بازی

تاریخ اکران فیلم Joker 2 رسما اعلام شد

تاریخ اکران فیلم Joker 2 رسما اعلام شد

پس از انتشار اخباری مبنی بر لغو فیلم Batgirl توسط Warner Bros Discovery، ناگهان علامت سوالی برای بسیاری از پروژه‌های سینمایی DC به وجود آمد. خوشبختانه Joker 2 دچار هیچ سرنوشت شومی نمی‌شود چرا که اکنون تاریخ اکران قطعی آن مشخص شده است.

به گزارش ددلاین، Joker: Folie A Deux در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ مصادف با ۱۳ مهر ۱۴۰۳ اکران خواهد شد. کارگردان تاد فیلیپس با همکاری ستاره فیلم واکین فینیکس، فیلمنامه قسمت دوم جوکر را نوشته که قرار است بار دیگر در نقش آرتور فلک، مردی که تبدیل به جوکر شد، بازی کند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

اوایل این هفته WB Discovery فیلم Batgirl را که پروسه فیلم‌برداری آن به پایان رسیده بود و ساخت آن ۹۰ میلیون دلار هزینه داشت، بایگانی کرد و اعلام کرد پروسه ساخت و توسعه آن متوقف شده است.

در حالی که افشاگران می‌گویند فیلم برای جبران هزینه‌ها لغو شده است، گزارش‌های قبلی همچنین ادعا می‌کردند که صاحبان جدید برادران وارنر به دنبال اصلاح فیلم‌های اقتباسی از کمیک بوک‌های DC با فیلم‌های بیشتری مانند جوکر و دیگر شخصیت‌های مطرح هستند.

با توجه به اینکه اولین فیلم جوکر به پردرآمدترین فیلم با رده‌بندی سنی R تبدیل شد و نامزد ۱۱ جایزه اسکار شد، احتمالاً هیچ خطری وجود نداشت که فیلم بعدی جوکر تحت مدیریت جدید از بین برود.

در کنار دنباله جوکر، چندین پروژه دیگر از DC از جمله Shazam، Black Adam، Aquaman 2 و The Flash همچنان در دست ساخت هستند. همچنین دنیای بتمن و اسپین‌آف‌های جداگانه مت ریوز نیز در حال توسعه قرار دارند.

Joker

جزئیات داستان فیلم Joker: Folie A Deux مخفی نگه داشته شده، اما عنوان فیلمنامه یک اصطلاح روانشناختی است که به یک اختلال روانی اشاره دارد و معمولا بر دو یا چند فرد از اعضای یک خانواده تاثیر می‌گذارد. اگر یکی از این دو نفر جوکر باشد، احتمالات زیادی وجود دارد که نفر دوم هارلی کویین، بتمن یا شخص دیگری باشد.

همچنین گزارش شده بود که این فیلم ممکن است یک اثر موزیکال با بازی لیدی گاگا در نقش هارلی کویین باشد که یک نسخه بسیار متفاوت از هارلیِ «مارگو رابی» در دنیای دی‌سی را بازی می‌کند. از طرف دیگر باخبر شدیم که دستمزد واکین فینیکس برای قسمت دوم ۲۰ میلیون دلار بوده است.

مطلب پیشنهادی:با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شویداحتمالا خیلی از این موارد از دستتان در رفته باشد!
با تمام ایستراگ‌های جوخه انتحاری آشنا شوید


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا