بازی

بازی جدید سازندگان Dead By Daylight معرفی شد

بازی جدید سازندگان Dead By Daylight معرفی شد

استودیو Behaviour Interactive، سازنده عنوان محبوب Dead by Daylight شب گذشته رسما از بازی جدید خود تحت عنوان Meet Your Maker رونمایی کرد.

Meet Your Maker که به عنوان یک بازی «ساخت و ساز و حمله» معرفی شده، بازیکنان را تشویق می‌کند تا بین دو حالت بازی جابه‌جا شوند. هدف اصلی بازیکنان، حمله به پایگاه‌هایی است که بر فراز یک زمین بایر پسا آخرالزمانی قرار دارند تا مواد ژنتیکی حیاتی برای نجات بشریت را پیدا کنند. در این راه، شما باید نگهبانانی را اعزام نموده، از تله‌ها دوری کرده و معماهایی را حل کنید تا درنهایت به جایزه خود برسید.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

نکته کار اینجاست که تک تک پایگاه‌هایی را که پیدا می‌کنید، توسط یک بازیکن دیگر ساخته شده‌اند. حالت دوم Meet Your Maker به شما وظیفه می‌دهد که اجزای پایگاه خود را کنار هم چیده و آن را بسازید.

ابزارهای طراحی پیچیده در زاویه دید اول شخص، ساخت پایه‌های برج مرگ را آسان می‌کند، اما شما می‌توانید همه چیز را از موقعیت تله‌ها گرفته تا مسیرهای گشت‌زنی موجوداتی که از پایگاه شما محافظت می‌کنند را به دلخواه تعیین کنید. حتی انتخاب تجهیزاتی که نگهبانان برای محافظت از خود استفاده می‌کنند نیز بر عهده شماست.

استایل پرزرق و برق و اول شخص Meet Your Maker ممکن است ظاهری کمی زنگ‌زده و مشابه بازی‌های اخیر Doom را داشته باشد، اما مکانیک‌های ساخت و ساز آن چیزی شبیه به یک بازی بسیار متفاوت را ارائه می‌دهد. برخی از عناصر زیبایی‌شناختی که شاید در Super Mario Maker مشاهده کرده بودید نیز با حال و هوای آخرالزمانی بازی جدید استودیو Behaviour مطابقت دارند.

Behaviour interactive

بازی Meet Your Maker برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی از طریق استیم منتشر خواهد شد. در حالی که اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد، Behaviour به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که به یک دوره آزمایشی بازی در آینده دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر این استودیو مشغول Dead By Daylight و کراس‌اوور جدید آن با سری Resident Evil است. پنج سال از انتشار بازی می‌گذرد و در این مدت Behaviour Interactive با انتشار بسته‌های الحاقی متفاوت به خوبی از این عنوان پشتیبانی کرده است. 


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا