بازی

فیلمبرداری فیلم Mickey7 با بازی رابرت پتینسون در انگلستان آغاز شد

فیلمبرداری فیلم Mickey7 با بازی رابرت پتینسون در انگلستان آغاز شد

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که فیلمبرداری فیلم Mickey7 به کارگردانی بونگ جون-هو (سازنده فیلم انگل) و بازی رابرت پتینسون در انگلستان آغاز شد. البته عنوان رسمی فیلم هنوز مشخص نشده، اما می‌دانیم این فیلم بر اساس کتاب علمی‌تخیلی به همین نام نوشته ادوارد اَشتون ساخته شده که به تازگی چاپ گردیده و مورد تحسین نیز قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو

علاوه بر پتینسون، مارک رافلو، تونی کولت، استیون ین و نائومی آکی در این فیلم جدید و بدون عنوان بونگ جون هو به ایفای نقش می‌پردازند. هنوز جزییات دقیقی از نقش‌های این بازیگران منتشر نشده و تنها می‌دانیم که رابرت پتینسون قرار است ایفای نقش اصلی یا همان پروتاگونیست را برعهده داشته باشد.

داستان این فیلم روی شخصیتی به نام Mickey7 و کلون‌های یک‌بار مصرف تمرکز دارد، جایی که او برای استعمار سیارات دور فرستاده می‌شوند و بدون شک هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. خبر بهتر آن است که رابرت پتینسون قرار است در نقش هفتمین میکی ایفای نقش کند. Mickey7 قادر به بازسازی خاطرات پس از مرگش است و پس از شش مرگ، در نهایت بار هفتم از شرایط پیش آمده باخبر می‌شود. هنوز مشخص نیست که این فیلم تا چه اندازه کتاب اصلی را دنبال خواهد کرد و باید دید بونگ جون-هو چه برنامه‌هایی برای گسترش داستان دارد.

فیلم Mickey7

احتمالا به یاد دارید که فیلم کره‌ای Parasite در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که داشت توانست در بخش‌های زیادی نامزد شود و حتی موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان در سال ۲۰۲۰ شد. این فیلم در راتن تومیتوز امتیاز ۹۹ درصدی منتقدان و ۹۰ درصدی تماشاگران را بدست آورد.

هنوز جزییات خاص و تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده و در اخبار آینده، اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


lastech سینما: نقد فیلم مرد خاکستری | تماشا کنید

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا