رمز ارز

پیش به سوی پالیگان یک دلاری!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از بازیگران اصلی صنعت رمز ارزها در زمینه Defi یعنی پالیگان در چند هفته گذشته، رشد خارق‌العاده‌ای را مشاهده کرده است.

قفل پالیگان باز شد

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، در 2 آگوست، یکی از بنیان‌گذاران پالیگان، Sandeep Nailwal، باز کردن قفل 1.4 میلیارد توکن ماتیک به ارزش بیش از 1.26 میلیارد دلار را تایید کرد. این توکن‌ها حدود 14 درصد از کل عرضه ماتیک را تشکیل می‌دهند که از قرارداد واگذاری خارج شدند.

توسط بنیان‌گذاران ادعا شده است که از این 1.4 میلیارد توکن، در حدود ۶۴۰ میلیون آن باید در شبکه مشارکت کنند. آنلاک‌هایی که در آگوست گذشته و آوریل امسال انجام شد، آخرین آنلاک برنامه‌ریزی شده برای تیم بود.

در این میان، قفل 546 میلیون توکن ماتیک دیگر نیز باز شد، اما این توکن‌ها توسط بنیاد پالیگان نگهداری می‌شوند و به 273 میلیون توکن ماتیک دیگر ملحق می‌شوند که قرار است در اکتبر 2022 آنلاک شوند.

can-polygon-reclaim-the-pick
برنامه زمانی باز کردن قفل MATIC

نکته جالب در این مورد این است که این قفل‌ها به هیچ وجه بر عملکرد قیمت تأثیر نمی‌گذارند؛ زیرا این توکن‌ها به بازار نیامده‌اند. به محض اینکه این اتفاق بیفتد، همه چیز می‌تواند در هر جهتی تغییر کند.

با این حال، این امر باعث ایجاد حس اعتماد در سرمایه‌گذاران در مورد شبکه و تیم توسعه می‌شود. در همین راستا، پالیگان عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و اخیرا اولین بازار دیفای را برای وام‌دهی نهادی بدون وثیقه از طریق Clearpool Finance معرفی کرده است.

این امر در حمایت از بهبودی که توسط این آلت کوین طی یک ماه و نیم انجام شده، مفید واقع شده است، جایی که ماتیک بیش از 164.16 درصد رشد کرد. این رمزارز که با قیمت 0.94 دلار معامله می‌شود، به بازیابی ضررهای ماه می نزدیک است و با انجام این کار، می‌تواند سطح 1 دلار را نیز به عنوان حمایت پس بگیرد.

can-polygon-reclaim-the-pick
پرایس اکشن پالیگان

شاخص جریان پولی Chaikin مقداری جریان خروجی را در چند روز گذشته نشان می‌دهد. اما در مقیاس کلان، سرمایه‌گذاران فعال بوده‌اند و جریان ورودی آنها این افزایش قیمتی را رقم زده است. در نتیجه، این امر بر ارزش بازار دارایی که بیش از سه هفته است موقعیت خود را در منطقه مثبت حفظ کرده، تأثیر مثبتی گذاشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا