بازی

Elden Ring حتی در یوتیوب هم یکی از بهترین بازی‌های اخیر بوده است

Elden Ring حتی در یوتیوب هم یکی از بهترین بازی‌های اخیر بوده است

بخش گیمینگ یوتیوب اعلام کرد که بازی Elden Ring یکی از پربازدیدترین عناوین صنعت گیم در این پلتفرم ویدیویی محبوب بوده است.

طبق اعلام حساب رسمی یوتیوب گیمینگ در توییتر، ویدیوهای بازی جدید فرام‌سافتور در طول ۶۰ روز اولیه عرضه این عنوان ۳.۴ میلیارد بازدید به دست آورده است. برای مقایسه، ویدیوهای GTA V در طول ۶۰ روز اول آن ۱.۹ میلیارد بار توسط کاربران تماشا شده بود. به همین ترتیب، Red Dead Redemption 2 هم با ۱.۴ میلیارد بازدید در رتبه سوم قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

دیگر بازی‌های ویدیویی بزرگ از این حیث شامل Super Mario Odyssey (با ۸۲۸ میلیون بازدید)، The Legend of Zelda: Breath of the Wild (با ۶۳۸ میلیون بازدید) و The Elder Scrolls V: Skyrim (با ۴۵۶ میلیون بازدید) می‌شود.

بازی Elden Ring

با این حال، در آمار و توضیحات یوتیوب گیمینگ گفته نشده که آیا بازی Elden Ring از نظر تعداد بازدیدهای اولیه در یوتیوب، بزرگترین بازی ویدیویی تاریخ بوده یا خیر.

البته آمار جالب‌توجه دیگری نیز به اشتراک گذاشته شده. به عنوان مثال، در بین باس‌های متفاوت بازی، Margit، The Fell Omen محبوب‌ترین گزینه در بین ویدیوها و Samurai محبوب‌ترین کلاس شخصیت بازی بوده است.

بازی اکشن نقش‌آفرینی مورد تحسین فرام سافتور در ۲۵ فوریه منتشر شد و تا پایان سال مالی ناشر آن باندای نامکو در تاریخ ۳۱ مارس، ۱۳.۴ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer


ویجی‌لاگ پلاس: اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا