بازی

بلیزارد قصد دارد هر ۲ هفته محتوای جدیدی برای بازی Diablo Immortal منتشر کند

بلیزارد قصد دارد هر ۲ هفته محتوای جدیدی برای بازی Diablo Immortal منتشر کند

بلیزارد استراتژی انتشار محتوای جدید برای Diablo Immortal را مشخص کرده که شامل برنامه‌هایی برای عرضه به‌روزرسانی‌های جدید هر دو هفته یکبار می‌شود.

در پست جدید وبلاگ، استودیو اعلام کرد که آپدیت‌ها به دو شکل عرضه می‌شوند. «به‌روزرسانی‌های کوچک» شامل بتل پس فصل‌ها، رویدادهای درون بازی و سایر به‌روزرسانی‌ها است. «به‌روزرسانی‌های اصلی» محتوایی مانند ویژگی‌های جدید گیم‌پلی و بسته‌های الحاقی داستانی رایگان عرضه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید

بلیزارد خاطرنشان کرد:

توجه به این نکته مهم است که تمام محتوای ذکر شده در بالا متقابلاً منحصر به یک به‌روزرسانی محتوای کوچک یا اصلی نیست و ممکن است گاهی اوقات پس از رسیدن به کیفیتی که شایسته بازیکنان ما باشد، منتشر شود.

آپدیت فصل سوم Diablo Immortal و بتل پس جدید، Aspect of Justice، در تاریخ ۴ آگوست ساعت ۳ صبح به وقت سرور بازی منتشر خواهد شد. نسخه رایگان بتل پس در فصل سوم شامل ۴۰ رنک و پاداش‌هایی از جمله Legendary Gems، Crests و Hilts خواهد بود.

همچنین دو نسخه پولی از بتل پس وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به آن‌ها ارتقا دهند: Empowered Battle Pass و Collector’s Empowered Battle Pass. اولی شامل تمام جوایز رنک از بتل پس رایگان است، اما یک مسیر ویژه را نیز باز می‌کند که پاداش‌های اضافی در هر رنک اهدا می‌کند. خریداران همچنین اقلام تزئینی Aspect of Justice Weapon را در رنک ۱ و Aspect of Justice Armor را در رنک ۴۰ باز می‌کنند.

Diablo Immortal

بتل پس The Collector’s Empowered شامل تمام جوایز رنک و اقلام تزئینی از Empowered است، به‌ علاوه قاب آواتار Aspect of Justice، پورتال تزئینی و بوست ۱۰ رنک که همگی فوراً در دسترس خریدار قرار می‌گیرند.

بتل پس فصل سوم تا روز اول سپتامبر ساعت ۲:۵۹ صبح به وقت سرور ادامه خواهد داشت.

فصل سوم شامل حملات Wrathborne به عنوان یک رویداد روزانه در ساعت ۱۲ ظهر به وقت سرور خواهد بود. بازیکنانی که موفق به شکست انبوهی از شیاطین شوند، لوازم و تجهیزاتی جایزه می‌گیرند و سه نفری که بیشتر از همه دمیج وارد کنند، شش عدد Enchanted Dust دریافت می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

از نظر به‌روزرسانی‌های خصوصیات، بلیزارد اعلام کرد که قصد دارد فرآیند سازماندهی فعالیت‌های Warband را ساده‌تر کند، به بازیکنان اجازه دهد که ببینند آیا اعضای واربند آنلاین هستند یا خیر و فعالیت درون‌بازی‌شان را از داخل منوی واربند مشاهده کنند.

همچنین امکان رای دادن برای کیک کردن یکی از اعضای گروه در صورتی که بازی تشخیص دهد فعالیتی ندارد، یا به طور مداوم درخواست ورود به Queue را رد می‌کند یا درگیر سایر فعالیت‌های درون بازی است نیز فراهم خواهد شد.

Diablo Immortal

بلیزارد روز گذشته ادعا کرد که Diablo Immortal بیش از ۳۰ میلیون بار دانلود شده است. بر اساس داده‌هایی که هفته گذشته توسط شرکت اطلاعات بازار Sensor Tower منتشر شد، نسخه موبایل بازی در هشت هفته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

یکی از بازیکنان Diablo Immortal که ادعا می‌کند حدود ۱۰۰ هزار دلار برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای خرج کرده، اخیرا اعلام کرده که شاید درخواست ریفاند بکند. چرا که به دلیل رتبه بالای مچ‌میکینگ او، دیگر هیچ رقیبی هم‌سطح و هم‌ترازی برای انجام بازی‌های PvP وجود ندارد و دسترسی به این بخش را از دست داده است.

مطلب پیشنهادی:تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپاندروید، ویندوز، پیوندتان مبارک!
تجربه بازی‌های اندروید روی کامپیوتر با نرم‌افزار گیم لوپ


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا