رمز ارز

رمزارزهایی که در ژاپن به رسمیت شناخته شدند!

زمان مطالعه: دقیقه

صرافی ارزهای دیجیتال ژاپنی، Bitbank، پشتیبانی خود را از دوج کوین و پولکادات اعلام کرد.
این صرافی مستقر در توکیو، اکنون به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با احتساب این دو رمزارز جدید، در مجموع ۱۸ ارز دیجیتال را معامله کنند. در اکتبر ۲۰۱۷، آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) به‌منظور حمایت از نوآوری‌های فین‌تک در کشور، Bitbank و ده شرکت دیگر را به‌عنوان اپراتور صرافی‌های رمزارزی به رسمیت شناخت.
در ماه می، Bitbank یک شرکت حضانتی به نام Japan Digital Asset Trust یا JADAT را با مشارکت شرکت هلدینگ مالی ژاپنی Sumitomo Mitsui Trust Holdings راه‌اندازی کرد.
صرافی BTCBOX، اولین صرافی مجاز ارز دیجیتال در ژاپن بود که در ماه مارس، پشتیبانی از ارز دوج کوین را اعلام کرد. پس از آن شرکت FTX Japan نیز ماه گذشته، این ارز دیجیتال را به لیست خود اضافه کرد.
در اوایل سال جاری، صرافی‌های ارزهای دیجیتال ژاپن، فرآیند ساده‌سازی لیست کردن را برای رقابت با دیگر پلتفرم‌های معاملاتی در سراسر جهان آغاز کردند. انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و رمزارزی ژاپن (JVCEA) یک لیست سبز از توکن‌ها را تأیید کرد که شامل بیت کوین، اتریوم، ریپل، استلار و برخی آلت کوین‌های محبوب دیگر می‌شد که دیگر برای استفاده از آن‌ها نیازی به روش‌های نظارتی اضافه نخواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا